AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #1 Skrevet 24. mars 2012 Er det sosialt akseptert å innrømme at man traff hverandre på nettet? For eksempel på Sukker eller på Facebook?
Labello Skrevet 24. mars 2012 #2 Skrevet 24. mars 2012 i disse dager ville jeg ikke ha tenkt noe ekstra over det, nei
-Fiona- Skrevet 24. mars 2012 #3 Skrevet 24. mars 2012 Synes det er flaut, jeg. Kan ikke noe for det... For min egen del vel og merke. Men uansett er det en av de tingene jeg liker dårlig at folk i fordomsfulle Norge spør om dersom jeg mot formodning har fortalt at jeg treffer noen.
Gjest Regza Skrevet 24. mars 2012 #4 Skrevet 24. mars 2012 Har hvertfall ingen problemer med å si det selv.
Gjest Tidssone Skrevet 24. mars 2012 #5 Skrevet 24. mars 2012 Jeg så en fin kommentar på en sukkerprofil: "Dersom du viser deg å være riktig dame for meg, er jeg villig til å lyve om hvordan vi møttes." Det er vel akseptert i dag at man har møttes på nett, men jeg hører mange som sier ting ala: "Vi møttes faktisk på nett, hehe."
Gjest Tidssone Skrevet 24. mars 2012 #6 Skrevet 24. mars 2012 Jeg er åpen om at jeg innimellom har profil på nett. Har aldri fått noen negativ respons på det. I tillegg foreslår mange, når de får vite at jeg er singel, at jeg bør prøve nettdating.
Rainbow Skrevet 24. mars 2012 #7 Skrevet 24. mars 2012 Skjønner ikke hvorfor det skulle være noe flaut. Hadde det vært 2001, så...! Jeg har ingen problemer med å si det til noen, syns det er en like legitim måte å møte noen på som ute på byen eller gjennom felles venner for den saks skyld.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #8 Skrevet 24. mars 2012 Jeg traff kjæresten min på en chatteside, ikke på datingside. Vi snakket sammen i noen år, helt til han begynte å snakke med ei venninne av meg og jeg trakk meg unna. Vi traff hverandre ikke i virkeligheten før han skulle treffe hun her venninnen min og jeg skulle være med. Vi skulle vise han litt rundt i byen. Så jeg pleier å si at jeg traff han når han var i byen og skulle vise han rundt litt Jeg synes det er litt flaut siden man ofte hører sånne "romantiske" historier om folk som treffer hverandre på/i byen/reise eller lignende.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #9 Skrevet 24. mars 2012 Jeg så en fin kommentar på en sukkerprofil: "Dersom du viser deg å være riktig dame for meg, er jeg villig til å lyve om hvordan vi møttes." Jeg har sett tusen damer ha den samme. Jeg tar aldri kontakt med folk som ikke engang klarer å fylle ut en datingprofil på egenhånd.
Gjest Tidssone Skrevet 24. mars 2012 #10 Skrevet 24. mars 2012 Jeg har sett tusen damer ha den samme. Jeg tar aldri kontakt med folk som ikke engang klarer å fylle ut en datingprofil på egenhånd. Aha. Det forklarer gjerne hvorfor han hadde skrevet dette på sin profil. For oss damer er det veldig vanlig at menn ikke har skrevet noe i profilen sin. Eller har utsagn som "Jeg vet ikke hva jeg skal skrive her" eller "Det er så vanskelig å skrive om seg selv, spør om du lurer på noe." Jeg er veldig enig med deg i at folk som ikke vet hvem de er, godt nok til å kunne skrive litt om seg selv på profilen, er lite interessante.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #11 Skrevet 24. mars 2012 For oss damer er det veldig vanlig at menn ikke har skrevet noe i profilen sin. Eller har utsagn som "Jeg vet ikke hva jeg skal skrive her" eller "Det er så vanskelig å skrive om seg selv, spør om du lurer på noe." Skriver menn dette også. Jeez.
Gjest BamseB Skrevet 24. mars 2012 #12 Skrevet 24. mars 2012 Å treffes på nett blir mer og mer vanlig, men å forklare bestemor at vi møttes på facebook blir bare feil...
Gjest Tidssone Skrevet 24. mars 2012 #13 Skrevet 24. mars 2012 Skriver menn dette også. Jeez. Hahahah. Rart at folk finner hverandre i det hele tatt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå