AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #1 Skrevet 24. mars 2012 Jeg pleier å ringe når jeg har fått nummeret til en jente på Sukker, når det begynner å ligge i lufta at man kommer til å møtes. Hva tenker dere jenter om dette. Virker det desperat eller fremstår man som sikrere på seg selv? Jeg synes det er bra å ha hørt stemmen til hverandre før man møtes, da har man på en måte bygt litt mer komfort. Men har opplevd at noen ikke har tatt telefonen og sluttet å svare etter at jeg har prøvd å ringe.
Gjest Tidssone Skrevet 24. mars 2012 #2 Skrevet 24. mars 2012 Jeg er ikke så veldig glad i å snakke i telefonen og synes det er kleint å snakke med noen jeg aldri har møtt. 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #4 Skrevet 24. mars 2012 synes det er kleint å snakke med noen jeg aldri har møtt. Da bør du ikke gå på date.
Gjest Tidssone Skrevet 24. mars 2012 #5 Skrevet 24. mars 2012 Da bør du ikke gå på date. Jeg synes det er greit å snakke med noen irl første gangen.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #6 Skrevet 24. mars 2012 jeg liker å prate før date;P synes det er veldig greit! men engang så ringte en fyr meg..som jeg hadde prata med mye hadde gitt nr mitt..men har jobbet på sjøen så hadde ikke ringt men bare prate på nettet..plutselig ringte han meg å sa hei det er Erik her..å jeg hadde ingen peil på hvem Erik det var....nå hadde jeg akkurat kommet fra jobb å var ganske sliten og(jobber kveld)liker best at jeg faktisk vet de ringer på forhånd men setter pris på en prat før man møtes...
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #7 Skrevet 24. mars 2012 Synes det er veldig merkelig når jenter mister interessen fordi en mann ringer for å avtale date. Må da vitne om at fyren har selvtillit og vet hva han vil?
Gjest Tidssone Skrevet 24. mars 2012 #8 Skrevet 24. mars 2012 Synes det er veldig merkelig når jenter mister interessen fordi en mann ringer for å avtale date. Må da vitne om at fyren har selvtillit og vet hva han vil? Det er vel ingen som har sagt at interessen er borte? Jeg har i alle fall bare sagt at jeg _liker best_ å ikke snakke på telefon før første møte.
Gjest BamseB Skrevet 24. mars 2012 #9 Skrevet 24. mars 2012 Gjorde det sist jeg var på date (mange år siden), hu i andre enden lo godt og lenge før hu lurte på om jeg var han som synger i Vazelina
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #10 Skrevet 24. mars 2012 Har du sånn rar dialekt? Jeg har Oslo-dialekt, så no problem.
Gjest BamseB Skrevet 24. mars 2012 #12 Skrevet 24. mars 2012 Østlandsdialekt er turn-on. *weird* "Østlandsdialekt" var veeeeeldig diffust!
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #13 Skrevet 24. mars 2012 Østlandsdialekt er turn-on. *weird* Klar for en telefon?
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #14 Skrevet 24. mars 2012 "Østlandsdialekt" var veeeeeldig diffust! Sant nok. Men er nok Oslo og omegn hun mener. Folk fra andre landsdeler klarer gjerne heller ikke å skille Oslo fra Drammen, Sandefjord, Moss og Skien.
Gjest Tidssone Skrevet 24. mars 2012 #15 Skrevet 24. mars 2012 Klar for en telefon? Er du SPRØ? Jeg fikk klamme hender av det innlegget, så ille er det for meg med telefoner fra mennesker jeg ikke har møtt. Og Bamsemannen; avslepen totendialekt går helt fint, det også.
Gjest Tidssone Skrevet 24. mars 2012 #16 Skrevet 24. mars 2012 Sant nok. Men er nok Oslo og omegn hun mener. Folk fra andre landsdeler klarer gjerne heller ikke å skille Oslo fra Drammen, Sandefjord, Moss og Skien. Jo. Jeg kan skille dem fra hverandre, men det kommer av at jeg har venner fra alle de stedene du nevnte.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #17 Skrevet 24. mars 2012 Er du SPRØ? Jeg fikk klamme hender av det innlegget, så ille er det for meg med telefoner fra mennesker jeg ikke har møtt. Feiging
Gjest Tidssone Skrevet 24. mars 2012 #18 Skrevet 24. mars 2012 Feiging Ja. Sukk. Det er jo derfor jeg er singel.
Gjest Tidssone Skrevet 24. mars 2012 #20 Skrevet 24. mars 2012 Du får registrere deg på Sukker, da Jeg har profil på sukker. Dog satt på inaktiv akkurat nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå