Gå til innhold

Hvordan vasker man badet?


Vegglampe

Anbefalte innlegg

Jeg trenger hjelp til hvordan jeg kan vaske badet. Jeg er nybegynner og må ha det inn med t-skje :sjenert:

Jeg har et bad som virkelig støver. Hvis jg ikke fjerner støvet etter to dager så ligger det et tykt lag med støv som ikke er til å unngå å se..

Hvordan vasker jeg doen utvendig?

Hvordan vasker jeg servanten/ vasken?

Hvordan vasker jeg dusjkabinettet?

Hvordan vasker jeg flisene på veggen og på gulvet?

Hvordan bruker man en mikrofiberklut? våt eller tørr?

har vaska flater med en våt mikrofiberklut og jeg må si at det lå igjen sånne svarte "dotter" med støv som kluten ikke fikk med seg.. Uansett om jeg skyllte kluten..

Takker for alle svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som at du har et helt normalt bad. Mitt blir også støvete igjen på null komma nix. Nesten umulig å ha et reklame-skinnende bad hele tiden, så jeg er ganske avslappet på det viset. :fnise:

*venter på alle de gode husmortipsene som snart kommer her* :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her også støver det noe jævlig, trodde det var noe feil med badet mitt og :(

Venter på svar jeg og, ..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haaater baderom. Alt støv syns så mye bedre og det ser snikkelig skittent ut selv om det bare er et par dager siden man har vasket der og knapt brukt det siden :fnise:

Dette gjør jeg:

- hell litt klorin i do, pass på at du får det litt oppover kantene. La dette så bare være.

- tørk over speilet med en våt klut. Ta så litt barberskum og smør utover hele speilet og tørk så godt av. Høres helt teit ut, jeg vet, men dette forhindrer at det dugger helt igjen etter en dusj ;)

- så blander jeg vann og litt klorin i en bøtte. Tar en helt vanlig klut og tørker over benken, vasken og andre overflater. Viktig å skylle kluten ofte eller bare drar man støvet utover.