AnonymBruker Skrevet 9. september 2012 #21 Skrevet 9. september 2012 Ser det er mange som lider under grusomhetene til antisosiale menn/kvinner. Min datter har dessverre blitt offer etter tolv års mareritt. Etter samlivsbrudd blev det enda verre, og hennes eks. samboer har greid å få omsorg for barna til tross for en ny dom for vold mot eldste datter. Hun ønsker ikke samvær med far og mor får skylden for det og barnevernet må derfor overta omsorgen slik at hun må tilbakeføres til en far som mishandler henne. Det skal sies at hans tante har jobbet i brnevernet og hans søster har en venninde i samme vesen. Han manipulerer advokater, psykiatrien, barnevern og rettsdommere. Hans mor blev innlagt for en lidelse i frontallappene i femtiårsalderen og har samme tendens til utagerende og antisosial adferd, hun har aldri brydd seg om barnebarna. Min store skrekk er nå at jentene blir ødelagt for livet, da far bruker svært brutale metoder påde fysisk og psykisk overfor barna. Til tross for gjentatte dommer over en årrekke, siste fra april dette år, blir ikke dette tatt hensyn til av barnevernet. Han har fritt spillerom i hele vårt fylke. Fortvilet mormor Har ikke desverre ikke tips å komme med til deg, annet enn at du burde starte din egen tråd her inne, da vil du nok få bedre og adekvate svar:) Lykke til!!!<br /><br /> Anonym poster: 8a0612f3ee8f1f089313e003bf4aec76
Gjest peace Skrevet 9. mai 2013 #22 Skrevet 9. mai 2013 Kunnskapsnivået innenfor barnevern, rettsvesen og til og med psykiatri omkring psykopati er skremmende liten. Ikke er de villig til å innrømme det engang! Lykke til mormor - jeg håper det order seg - jeg er i en liknende situasjon og har ikke annet enn forakt for hvordan systemet fungerer.
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2013 #23 Skrevet 9. mai 2013 Jeg er bekymret at min niese skal bli lik sin mor. En som blir tidlig mor for oppmerksomhetens skyld, en som lyver og stjeler, samt arvelige ting som hennes personlighetsfortyrrelser. Hun har også noen vrangforestillinger, kan det være arvelig?
Gjest WendyClear Skrevet 10. mai 2013 #24 Skrevet 10. mai 2013 Jeg er bekymret at min niese skal bli lik sin mor. En som blir tidlig mor for oppmerksomhetens skyld, en som lyver og stjeler, samt arvelige ting som hennes personlighetsfortyrrelser. Hun har også noen vrangforestillinger, kan det være arvelig? Man tror at det finnes en arvbarhet for en rekke psykiske sykdommer ja. Det er vanskelig å si om barna utvikler det gjennom å vokse opp med en psykisk syk eller om det ligger i barnets biologi og uansett ville oppstå med tiden. Men vet du om denne personen faktisk er psykisk syk, eller er det bare et inntrykk du har fått av henne fordi hun er en litt "vanskelig person" å ha med å gjøre?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå