Gå til innhold

Krav til penisstørrelse

62 stemmer

1. 1. Hva er ditt krav til penisstørrelse (i cm)?

• 18
      8
    • 17
      2
    • 16
      9
    • 15
      11
    • 14
      5
    • 13
      3
    • 12
      3
    • 11
      0
    • 10
      4
    • 9
      0
    • 8
      1
    • Penisstørrelse har ingenting å si
      16

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

La oss si dere dater en fyr dere liker. Når dere skal ha sex viser det seg at størrelsen er mindre enn dere håpet. Hva er grensen for hvor liten den kan være før dere dumper fyren?

Videoannonse
Annonse
Gjest notetur nomen
Skrevet

Altså, kvinners formening om centimeter når man snakker om typens penis er direkte overførbart på frisørers forståese av hva en centimeter er når en kunde ber om å få klippet av en centimeter nederst...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nok en cm-tråd laget av et umodent menneskebarn. :filer:

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Alt under 25 cm er for smått!

Gjest Eurodice
Skrevet

Penisen må i det minste være 40-50 cm lang. Mindre duger ikke.

:ironi:

• Liker 8
Skrevet

Bør ikke være tynnere enn håndleddet til dama, lengden bør være sånn ca samme lengden som underarmen hennes. Erru en av de mindre heldige uten hvit boa-slange så fårru bli kreativ

Skrevet

At den er for stor ville vært et større problem, for å si det sånn.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

At den er for stor ville vært et større problem, for å si det sånn.

Helt enig, nå er jeg endel trangere enn vanlig men har møttmange altfor store, to på grensen til å være for store(men med kreativitet og innsatstvilje har vi funnet en løsning) som hadde store komplekser og trodde de var for små, men ikke møtt noen helt passe(etter mine ønsker) eller for små. Jeg kan ha opp mot vanlig lengde så lenge den er veldig tynn da.

Er sikkert jenter som liker større str også, vi er alle forskjellige og jeg har tro på at alle kan finne noen de passer mer eller mindre sammen med. Tror de fleste jenter kan bli fornøyd med de aller fleste gutter og at det bare er de som er veildig trange/vide eller store/små som bare må lete litt lenger.

• Liker 3
Gjest Eurodice
Skrevet

Helt enig, nå er jeg endel trangere enn vanlig

Hvordan kan du vite det? Har du spurt et representativt utvalg av kvinner om hvordan skjeden deres er, ettersom du kan trekke en slik konklusjon?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan du vite det? Har du spurt et representativt utvalg av kvinner om hvordan skjeden deres er, ettersom du kan trekke en slik konklusjon?

Jeg får ikke inn peniser i norman str, enkelte gutter synes det er så trangt at det er ubehagelig, gynekologen har problemer med å gjennomføre en normal undersøkelse og ingen av de jentene(bifil)jeg har hatt sex med har vært like trange. :tristbla:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skal si folk er kravstore. 16 er over snittet, likevel minstekravet for de fleste.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

jeg syns den minst må være 14 cm men ikke mer en 18.. hehe synd sambo sin er 22! litt stor den jah heller "for liten" en for stor :sjenert:

Skrevet

Har heller aldri kommet på tanken om å dra frem målebåndet når jeg hatt en naken mann foran meg, så nøyaktig hvor små/store de har vært er jeg ikke helt sikker på.

• Liker 1
Gjest Linaria
Skrevet

Jeg har da virkelig ikke peiling på akkurat hvor mange cm som får meg til å dumpe en fyr. Tror ikke jeg ville dumpa en pga. liten penis heller.

Selvfølgelig har det litt å si om den er på størrelse med en pommes frites, og også om den er på størrelse med en agurk. Ideelt sett foretrekker jeg noe imellom, men det er virkelig andre faktorer som har mye mer å si når jeg velger mann.

Da jeg valgte mann*

AnonymBruker
Skrevet

For en merkelig tråd...

Etter at kvinnen har fått barn, så blir det som regel diverse utgaver av ekko/vindtunnel-følelse der nede hos dem også, hvertfall for mannen de har sex med.

Så da er det kanskje helt forståelig at mannen dumper dama også, fordi hun ikke er trang nok?

Gjest Nuppdupp
Skrevet

har ingenting å si. hvorfor skal man dumpe noen for det?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For å være ærlig, så hadde jeg blitt veldig betenkt om det viste seg at mannen jeg hadde møtt, hadde en veldig liten penis. Liten er i mine øyne en som er under 14-15 cm. Jeg tenner ikke på små peniser, sånn er det bare.

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

For en merkelig tråd...

Etter at kvinnen har fått barn, så blir det som regel diverse utgaver av ekko/vindtunnel-følelse der nede hos dem også, hvertfall for mannen de har sex med.

Så da er det kanskje helt forståelig at mannen dumper dama også, fordi hun ikke er trang nok?

Hva er dette for noe tull? Etter en fødsel trekker vevet seg sammen ganske raskt. Du tror da vel ikke for ramme alvor at skjeden for alltid er like vid som den nødvendigvis må være forat barnet skal bli født?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For å være ærlig, så hadde jeg blitt veldig betenkt om det viste seg at mannen jeg hadde møtt, hadde en veldig liten penis. Liten er i mine øyne en som er under 14-15 cm. Jeg tenner ikke på små peniser, sånn er det bare.

14-15 er faktisk gjennom snittet. Du virker ikke særlig moden.

AnonymBruker
Skrevet

Hva er dette for noe tull? Etter en fødsel trekker vevet seg sammen ganske raskt. Du tror da vel ikke for ramme alvor at skjeden for alltid er like vid som den nødvendigvis må være forat barnet skal bli født?

Er mange damer som aldri går tilbake til normalen som før de fødte.

Har lest mange innrømmer de er blitt DOBBELT så vide som de var før fødselen.Også selv om de har vært flinke med knipeøvelser. Så er det mange som sier at knipeøvelser ikke hjelper. De blir ikke trangere. ALDRI så trang som før fødselen.

Tenk å bli dobbelt så vid ? Lurer på hvordan disse kan ha glede av samleie ????

Hadde jeg blitt dobbelt så vid - så hadde jeg neppe følt særlig mye...

En god grunn tå å ta keisersnitt - dersom man vil ha barn. For å slippe å ødelegge både underlivet og sexlivet samtidig ...

Jeg kunne i hvertfall ikke tenkt meg å bli dobbelt så vid - og gå sån rundt resten av livet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...