AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #1 Skrevet 24. mars 2012 I forbindelse med profil på en nett dating side dukket det plutselig opp en voksen mann. I begynnelsen var det mye diskusjoner, men også vennskap, det hele utviklet seg til dype meningsfulle samtaler, han vil seff ringe og treffe meg, og nå flørter vi mye, føler jeg snakker med en jeg har kjent i evigheter, men så er det realitet da, som vi også diskuterer ( snakke om alt ) hvordan kan godt voksne menn på en måte "falle" for en de ikke har møtt?
Steinar40 Skrevet 24. mars 2012 #2 Skrevet 24. mars 2012 Jeg vil ihvertfall tro at det ikke finnes noen som helst garanti for at man føler det samme når man treffes ute i "virkeligheten". Det må man bare være klar over.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #3 Skrevet 24. mars 2012 Jeg vil ihvertfall tro at det ikke finnes noen som helst garanti for at man føler det samme når man treffes ute i "virkeligheten". Det må man bare være klar over. Enig, men når samtalene virkelig er GODE og basert på samme interesser så bør det hvertfall være noe. Veldig lenge siden jeg har vurdert ett menneske på den måten her, det forteller mye. Vi får se, synes han bare ble så fin og oppriktig hele veien, er ikke vant til det. Han ville møte meg samme dag da jeg traff han, tenkte han var ute etter en quick fix, men det var visst ikke tilfelle.
Steinar40 Skrevet 24. mars 2012 #4 Skrevet 24. mars 2012 Enig, men når samtalene virkelig er GODE og basert på samme interesser så bør det hvertfall være noe. Veldig lenge siden jeg har vurdert ett menneske på den måten her, det forteller mye. Vi får se, synes han bare ble så fin og oppriktig hele veien, er ikke vant til det. Han ville møte meg samme dag da jeg traff han, tenkte han var ute etter en quick fix, men det var visst ikke tilfelle. Samme dag? Høres relativt desperat ut. Var jeg deg så ville jeg tatt det veldig piano hvis dere først velger å treffes ute i den store virkeligheten.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #5 Skrevet 24. mars 2012 Samme dag? Høres relativt desperat ut. Var jeg deg så ville jeg tatt det veldig piano hvis dere først velger å treffes ute i den store virkeligheten. Selvfølgelig, nå forstår ikke jeg hvorfor en mann av hans "klasse" trenger å være desperat da, gode verdier, høflig og ikke minst klok. Tror han bare bestemte seg.
Steinar40 Skrevet 24. mars 2012 #6 Skrevet 24. mars 2012 Selvfølgelig, nå forstår ikke jeg hvorfor en mann av hans "klasse" trenger å være desperat da, gode verdier, høflig og ikke minst klok. Tror han bare bestemte seg. Tja, hvem vet? Jeg personlig tror aldri på noe før jeg vet (opplever) det.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #7 Skrevet 24. mars 2012 Tja, hvem vet? Jeg personlig tror aldri på noe før jeg vet (opplever) det. Enig med deg, men så er det slik at mine vurderingsevner er langt høyere enn mange andres..merker forskjeller på mennesker vet du, enkelte er mer gjennomtenkte og reflekterte enn andre, leser mennesker også ut fra tidlige nett relasjoner... men likevel lurer jeg på hva som egentlig skjer her, jeg får se:)
Gjest Tidssone Skrevet 24. mars 2012 #8 Skrevet 24. mars 2012 Klart du skal møte ham! Det er faktisk ganske langt mellom de mennene du liker på nett og som klarer å opprettholde interessen din over tid. Hva har du å tape på å møte ham?
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #9 Skrevet 24. mars 2012 Klart du skal møte ham! Det er faktisk ganske langt mellom de mennene du liker på nett og som klarer å opprettholde interessen din over tid. Hva har du å tape på å møte ham? Hvorfor er det slik? ( klare å opprettholde interesse ) mener jeg? dette er av slik karakter at jeg føler jeg kjenner han og at det bare er trygt og behagelig.
Gjest Tidssone Skrevet 24. mars 2012 #10 Skrevet 24. mars 2012 Hvorfor er det slik? ( klare å opprettholde interesse ) mener jeg? dette er av slik karakter at jeg føler jeg kjenner han og at det bare er trygt og behagelig. Det er vel bare sånn at man noen ganger treffer mennesker man interesserer seg for, mens andre av en eller annen årsak ikke er interessante over litt tid? Du er heldig som har møtt denne mannen. Stol på magefølelsen din!
Gjest Maruwan Skrevet 24. mars 2012 #11 Skrevet 24. mars 2012 hvordan kan godt voksne menn på en måte "falle" for en de ikke har møtt? "Falle for" er kanskje å ta litt sterkt i, men så klart kan en fyr bli interessert i ei han aldri har møtt face to face dersom han syns hun har en bra personlighet. Men det er forskjell på internet og det virkelige livet når det gjelder attraksjon. Det vet sikkert han fyren din også, og vil derfor treffe deg rimelig kjapt. Sånn hadde ihvertfall jeg tenkt. Dersom en bor i nærheten av hverandre, hvorfor ikke bare treffes så snart som mulig da istedet for å dra internet-greia ut i evigheter?
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #12 Skrevet 24. mars 2012 "Falle for" er kanskje å ta litt sterkt i, men så klart kan en fyr bli interessert i ei han aldri har møtt face to face dersom han syns hun har en bra personlighet. Men det er forskjell på internet og det virkelige livet når det gjelder attraksjon. Det vet sikkert han fyren din også, og vil derfor treffe deg rimelig kjapt. Sånn hadde ihvertfall jeg tenkt. Dersom en bor i nærheten av hverandre, hvorfor ikke bare treffes så snart som mulig da istedet for å dra internet-greia ut i evigheter? Vi har snakket om det, og uansett trenger jeg tid når det kommer til slikt, det får jeg tydligvis:) Med "falle" mener jeg "virkelig like det jeg skriver" og meg.
Gjest Maruwan Skrevet 24. mars 2012 #13 Skrevet 24. mars 2012 Med "falle" mener jeg "virkelig like det jeg skriver" og meg. Det går så klart an. Er f.eks. mange her på KG som jeg liker utelukkende p.g.a. det de skriver. Har jo ikke møtt dem heller. Personlighet hos damen er så klart veldig viktig for de alle fleste menn, og det er jo nettopp personligheten en blir kjent med i sånne situasjoner.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #14 Skrevet 24. mars 2012 Det går så klart an. Er f.eks. mange her på KG som jeg liker utelukkende p.g.a. det de skriver. Har jo ikke møtt dem heller. Personlighet hos damen er så klart veldig viktig for de alle fleste menn, og det er jo nettopp personligheten en blir kjent med i sånne situasjoner. Sant nok.
Gjest Tidssone Skrevet 24. mars 2012 #15 Skrevet 24. mars 2012 Det er fullt mulig å like noen man bare har truffet på nett. Dersom de klarer å holde samtalen i gang, uten at det blir kjedelig, har man jo fattet en interesse. Sånn må det jo nødvendigvis være med de man møter på nettsjekkesteder. Jeg anbefaler at dere møtes flere ganger, selv om ikke den berømte kjemien er tilstede første gang dere møtes. Rett og slett fordi jeg ikke tror alle mennesker fungerer på den måten at kjemien er tilstede ved et første møte. For noen er "kjemi" noe som gror fram over litt tid, på samme måte som når man møter mennesker utenfor nett. (Mange av oss har vel plutelig oppdaget at det er "noe mer" ved en kollega, en kompis man møter på fester i vennegjengen osv?)
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #16 Skrevet 24. mars 2012 Det er fullt mulig å like noen man bare har truffet på nett. Dersom de klarer å holde samtalen i gang, uten at det blir kjedelig, har man jo fattet en interesse. Sånn må det jo nødvendigvis være med de man møter på nettsjekkesteder. Jeg anbefaler at dere møtes flere ganger, selv om ikke den berømte kjemien er tilstede første gang dere møtes. Rett og slett fordi jeg ikke tror alle mennesker fungerer på den måten at kjemien er tilstede ved et første møte. For noen er "kjemi" noe som gror fram over litt tid, på samme måte som når man møter mennesker utenfor nett. (Mange av oss har vel plutelig oppdaget at det er "noe mer" ved en kollega, en kompis man møter på fester i vennegjengen osv?) Vel, han er faktisk den eneste jeg har hatt virkelig lyst til å prate med på evigheter, samtalene er veldig gode, på mitt nivå, og jeg har savnet det. Det bare flyter liksom. Kanskje de blir slik med alle siden han er den han er? hvem vet..
Gjest Tidssone Skrevet 24. mars 2012 #17 Skrevet 24. mars 2012 Vel, han er faktisk den eneste jeg har hatt virkelig lyst til å prate med på evigheter, samtalene er veldig gode, på mitt nivå, og jeg har savnet det. Det bare flyter liksom. Kanskje de blir slik med alle siden han er den han er? hvem vet.. Eller kanskje det er sånn fordi du er deg og han er han? Finn ut av det og vennligst legg igjen rapport her inne, sånn at det kan være en rådgivende tråd for andre nettdatere.
Gjest Tidssone Skrevet 24. mars 2012 #18 Skrevet 24. mars 2012 Min erfaring er i alle fall at de man prater lett med på nett, prater man også lett med utenfor nett. Likevel kan det være noen ting som gjør at det likevel ikke blir da big løøøøøv utav det.
Gjest Tidssone Skrevet 24. mars 2012 #19 Skrevet 24. mars 2012 Herregud. Nå fikk jeg nesten lyst til å lage meg en profil på match. Men bare nesten.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #20 Skrevet 24. mars 2012 Eller kanskje det er sånn fordi du er deg og han er han? Finn ut av det og vennligst legg igjen rapport her inne, sånn at det kan være en rådgivende tråd for andre nettdatere. Ja, hvorfor ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå