Jimmi Skrevet 24. mars 2012 #1 Skrevet 24. mars 2012 Blir utrolig opphisset av menn i arbeidsklær!! Den typen som er sort/neongul- og spesielt hvis klærne er skitne og du kan se de har jobbet!! Yummi! Needless to say at jeg er typisk akademiker, med bare akademikervenner. Har også hatt et forhold til en jobbemann, men det ble jo kjedelig, hadde ingenting å snakke om.... Kanskje bare sjekke de opp mens de jobber
Gjest sardintroll Skrevet 24. mars 2012 #2 Skrevet 24. mars 2012 Jeg blir også utrolig tent av "arbeidskarer". Når det er sommer, koser jeg meg når jeg ser svette veiarbeidere i bar overkropp, f.eks.
Ryvre Skrevet 24. mars 2012 #3 Skrevet 24. mars 2012 Har en mann som stadig er å se i sin svarte og gule arbeidsbukse og t-skjorte. Han er selvfølgelig veldig sexy men man blir jo vant til det etterhvert og da så det er jo ikke slik at jeg blir tent med en gang han får på seg "uniformen"
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 24. mars 2012 #4 Skrevet 24. mars 2012 Jeg er også akademiker, om enn ikke typisk, og gift med en såkalt arbeidskar. Har mye å prate om vi, så tror nok du bare har vært uheldig med "jobbemennene" dine
Gjest Tirkes Skrevet 24. mars 2012 #5 Skrevet 24. mars 2012 Det er noe i dét. Og store, litt grove mannehender. Ikke fuktighetskremsmyke pianofingre. Ah, sære preferanser. Men arbeidsklærne er praktiske og behagelige også, fikk mannen til å bestille meg sorte bukser i min størrelse. Føler meg råkul når jeg luffer rundt med hammer og drill i passende lommer og hemper og står i veien for herr Tirkes når noe skal gjøres. 3
Stinelin Skrevet 24. mars 2012 #6 Skrevet 24. mars 2012 Gleder meg til sommer og varme dager! Snekkere i bar overkropp er min favoritt, og i sommer skal det bygges på!
Erotisk Flukt Skrevet 24. mars 2012 #7 Skrevet 24. mars 2012 Kjør combo - Gift deg med en akademiker, knull arbeidsmenn. Problem solved. -Domino 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #8 Skrevet 24. mars 2012 Men arbeidsklærne er praktiske og behagelige også, fikk mannen til å bestille meg sorte bukser i min størrelse. Føler meg råkul når jeg luffer rundt med hammer og drill i passende lommer og hemper og står i veien for herr Tirkes når noe skal gjøres. Helt utenfor tema, men hvor fikk du tak i en slik? :gjeiper:
Ryvre Skrevet 24. mars 2012 #9 Skrevet 24. mars 2012 Man kan kjøpe slike klær mange steder, alt fra Biltema til Univern
Gjest BamseB Skrevet 24. mars 2012 #10 Skrevet 24. mars 2012 Her følte jeg meg hjemme! Gul og svart arbeidsbukse (som strengt tatt bare er svart etter noen dager) og ei fillete t-skjorte fra Felleskjøpet Når jeg snakker med ukjente i telefonen hender det jeg får spørsmålet: Er De akademiker?"
Gjest Tirkes Skrevet 24. mars 2012 #11 Skrevet 24. mars 2012 (endret) Gjennom jobben til mannen. Min har min manns firmalogo på. Jeg hilste på en av hans kvinnelige kollegaer og hvinte som en svensk hollywood-husfrue og spurte om jeg kunne få en sånn, ettersom de har dem i jentestr. Også fikk jeg meg en. Som nå har litt malingsflekker og diverse på seg. Endret 24. mars 2012 av Tirkes
Gjest -J- Skrevet 24. mars 2012 #12 Skrevet 24. mars 2012 Jeg har jobbet nesten ti år som tømrer, men driver nå med noe som er totalt motsatt. Kan ikke si at jeg merket noe særlig økt drag fordi jeg jobbet som tømrer.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #13 Skrevet 24. mars 2012 Skulle ønske folk sa at jenter også var heite når de gikk rundt i sånt, føler meg så aleina
Ryvre Skrevet 24. mars 2012 #14 Skrevet 24. mars 2012 Skulle ønske folk sa at jenter også var heite når de gikk rundt i sånt, føler meg så aleina Mannen min syns damer i arbeidsklær er heite Han digget det max når jeg jobbet som lastebilsjåfør og hver dag gikk i oransje/svarte bukser med diverse utstyr og en singlett (hadde oftere sex i den perioden om jeg ikke husker feil )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå