AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #1 Skrevet 24. mars 2012 Hei. Huff, jeg har rotet det til med pillen nå.. Sist gang jeg tok p-pillen var torsdag kl. 23:00. Jeg glemte å ta den fredag. Nå er det lørdagsmorgen. Vil det si at jeg har GLEMT å tatt pillen en dag og må da begynne på nytt med de jævla blødningene!? Jeg går på Cerazette. Har gjort dette i mange måneder. Jeg sporblør alltid hele første brettet på en ny pakning (som inneholder tre brett). Nå er jeg så sint, for jeg skal noe veldig viktig om 4 uker og jeg vil IKKE sporblø/blø som en foss da. I tillegg har jeg nettopp begynt på jerntilskudd, noe som gjør at jeg blør!?!??!?!?!?!? Sorry, men jeg er så sint at jeg greier ikke bære meg. Jeg kan ikke gå på andre p-piller fordi min far har hatt blodpropp, så jeg kan ikke gå på piller med østrogen. Hva faen skal jeg gjøre for å unngå sporblødninger? Jeg kan ikke slutte på jerntilskuddet, da blir legen sint. Og jeg vet jeg kan ikke kontrollere kroppen min, men faen.. Hva skjer om jeg tar to piller en dag? Hjelper det å ta pillen NÅ?
shoppedilla Skrevet 24. mars 2012 #2 Skrevet 24. mars 2012 Ta fredagspillen nå, også fortsetter du som vanlig i kveld. Det bruker jeg å gjøre hvis jeg kommer på det på morgenen. Jeg går på akkurat samme pille og det er kun hvis jeg glemmer en pille helt, la oss si at du kom på det i kveld, at jeg blør. Jeg bruker ikke å blø på de pillene da, men satser på at det vil gå bra for deg. Jeg bruker å bli like forbanna selv
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå