AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #1 Skrevet 24. mars 2012 Hei Jeg føler meg ofte for stygg til å gå ut. Jeg føler meg grusom. Jeg føler at jeg gir andre en vond følelse når de ser meg. Jeg føler at andre virkelig ikke liker meg. Ikke som i at jeg "bare" blir oversett, men at folk rett og slett ikke liker meg. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre...jeg vet jeg burde oppsøke hjelp, men jeg tør ikke. Føler meg verdiløs og stygg. Jeg er lei av å "kjempe" mot maten. Spise ALT for masse og spise lite, for å spise masse igjen. Jeg synes det er grusomt å gå ute alene. Jeg føler meg overvåket. Egenlig så vet jeg vel at det ikke stemmer, men jeg klarer ikke å slappe av forde. Jeg synes det grusomt å gå ute og møte på en bil, stå i kø i butikken (det må være det verste) Jeg blir bare utrulig lei meg når jeg begynner å tenke på hva andre mener om meg. Jeg vet jeg høres merkelig ut, men jeg ønsker å forandre meg. Og jeg lurer på om det er noen her som sliter med det samme? Hvordan er hverdagen deres ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå