AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #1 Skrevet 24. mars 2012 Har aldri vært i et seriøst forhold. Hver gang det har begynt å bli noe mer med en gutt enn en uskyldig flørt har jeg trukket meg unna. Nå er jeg lei av singellivet, jeg vil ha kjæreste. Men spørsmålet er hvor jeg finner han? Jeg er selv veldig opptatt av kultur, spesielt musikk og teater. Jeg driver ikke med noe av det selv, men synes er utrolig glad i å gå på konserter og forestillinger. Ellers synes jeg det er greit å trene. Liker cafebesøk, liker å slappe av i parker, liker å reise og bli kjent med nye steder og kulturer. Liker å ta meg en skikkelig fest, men synes også det er koselig å sitte hjemme foran tven. Hvor finner jeg en type som kan matche meg sånn litt i hvert fall? Jeg jobber for tiden, og er derfor ikke i noe studiemiljø. Har kun min gamle vennegjeng rundt meg.
Hoppetaujenta Skrevet 24. mars 2012 #2 Skrevet 24. mars 2012 Enten ved å søke konkret etter det på kontaktsider, eller melde deg inn i en interesseforening med likesinnede.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #3 Skrevet 24. mars 2012 sukker.no....der er det allefall mange forskjellige mennesker...ellers så blir jeg kjent med folk vis jeg drar på konserter der møter man noen som liker det samme som du.når jeg har vært på stand up show har jeg begynte å prate med noen der....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå