Gå til innhold

Jan Thomas med ny trendbibel for 13 - åringer


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Halve morroa er jo å tenke tilbake da man var fjortis og se hvor mye feil man gjorde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er tweens?

Det er de som er mellom barn og tenåring, tror jeg. Altså ikke 13-åringer. Mer 11-12-åringer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Så dem på God Morgen Norge i dag. Vår Staude kommenterte at alle jentene i boka var så tynne og høye. Måtte le da de prøvde å ro seg unna ved å svare at det var tips og råd for ALLE slags jenter i boka. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.kjendis.no/2012/03/23/kjendis/jan_thomas/jan_thomas_morch_husby/christopher_morch_husby/styling/20802599/

Syns det er kjempefint at dette flotte ekteparet skal hjelpe usikre tweens med å kle/sminke seg. :) Hva mener dere?

Sikkert en god idè. Det er mange tragiske sminke-eksperimenter ute og går. Skal de først begynne å sminke seg, så er det like greit at resultatet ser bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Sikkert en god idè. Det er mange tragiske sminke-eksperimenter ute og går. Skal de først begynne å sminke seg, så er det like greit at resultatet ser bra ut.

Men da ville jeg helst sett at det var noen andre enn Jan Thomas som ga rådene, se på han, har har sprøytet så mye inn i fjeset sitt at han ser oppblåst ut. Øynene blir som små sprekker, og han skal gi tenåringer råd?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cosette

Sikkert en god idè. Det er mange tragiske sminke-eksperimenter ute og går. Skal de først begynne å sminke seg, så er det like greit at resultatet ser bra ut.

Jeg er uenig. Det å eksperimentere og feile med klær og sminke er en del av de fomlete, klønete ungdomsårene, det er et aspekt av det å finne frem til sin egen stil her i livet og "seg selv", en del av brytningstiden mellom uskyld og voksenliv. Det siste vi trenger er å påføre ungdom enda mer press etter å være perfekte fra de første usikre stegene de tar ut i tenåringslivet, verden fremstår som glanset nok som den er. Dvs., Jan Thomas må gjerne utgi en slik bok, men jeg som forbruker kommer ikke til å kjøpe den til noen i målgruppen (eller noen andre for den del).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da ville jeg helst sett at det var noen andre enn Jan Thomas som ga rådene, se på han, har har sprøytet så mye inn i fjeset sitt at han ser oppblåst ut. Øynene blir som små sprekker, og han skal gi tenåringer råd?

Tydeligvis.

Han er stylist for stjernene. Han kan garantert gi råd som kommer til å funke for fjortiser. Lykke til med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jan Thomas er en gæmlis som vil være ung og hipp. Han er så desp på dette at han fant seg en kjæreste som er like gammel som han selv skulle ønske at han var...

Han er egentlig passé(og av den grunn er han ikke stylist i Hollywood lenger.)

Unge folk greier fint å finne ut av moten blant sine jevnaldrende på egenhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det egentlig som kommer til å kjøpe denne boka?

De samme som kjøper boka til fotballfrue? hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...