Gjest Snusmumriken Skrevet 23. mars 2012 #1 Skrevet 23. mars 2012 Jeg oppdaget plutselig i dag en liten kul, litt mindre enn 1 cm bak i nakken. Den er ganske hard, men flytter på seg når jeg rører den. Jeg ble redd først da jeg kjente den, men tror vel egentlig ikke at det er noe farlig. Noen som vet hva det kan være eller har opplevd det selv?
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #2 Skrevet 23. mars 2012 Har hatt noe lignende, seneknute og hoven kjertel bare her.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #3 Skrevet 23. mars 2012 Mest sannsynlig en kjertel, helt vanlig og helt ufarlig. Jeg greier også å finne et par slike i nakken, samt én under kjeven ut mot øret.
Gjest Carmen. Skrevet 23. mars 2012 #4 Skrevet 23. mars 2012 Veninna mi fik det samme som du beskriver, hun gikk til legen medengang og det var ikke noe galt med henne. MEN jeg anbefaler deg å løpe til legen med en eneste gang, det er best å sjekke ting tidlig om det skulle være noe galt;) Men som sagt kuler oppstår hele tiden, det er sjeldent de er farlige.. Bestill deg time hos legen, det er ikke meg eller andre her på KG som skal avgjøre dette, vi er ikke leger uansett. Etter at du har vært hos legen kommer du til å bli lettet, og slutte å bekymre deg over den
Gjest Snusmumriken Skrevet 23. mars 2012 #5 Skrevet 23. mars 2012 Ts her, takk for svar. Jeg skal la det gå et par dager og om det ikke forsvinner skal jeg ta en tur til legen. Tross alt bedre "to be safe than sorry". Vill bare forhøre meg om noen har opplevd lignende.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #7 Skrevet 24. mars 2012 Det er en lymfekjertel Tosk. Slutt å leke allvitende. Man kan ikke vite noe sikkert før en lege har sett på den eller eventuellt tatt en prøve. 2
Cody Skrevet 24. mars 2012 #8 Skrevet 24. mars 2012 jeg synes ikke du bør vente, jeg synes du bør fly til legen. En bekjent ventet lenge med kulen sin, tilslutt viste det seg at kreften hadde spredd seg og hun kunne ikke behandles. småe kul blir ofte fort behandlet ... jeg sier ikke at du er syk, men pell ræva di å dra til legen, det er for ditt beste... men for all del 90% harmløs;)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå