AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #1 Skrevet 23. mars 2012 Jeg har mangen DYPE strekkmerker på rumpen og på litt av lårene. Jeg blir helt gal av de, de er bare så stygge. Men går det ann å fjerne de med laser? Trenger man da flere runder med laser, eller er det sånn at man gjør det en gang så er de nesten vekke? og hva koster det sånn ca å fjerne strekkmerker.. Og i samme slengen, hva koster det å fjerne føflekker, sånn 4 stykk?
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #2 Skrevet 23. mars 2012 fuckings strekkmerker... sliter med samme problemet selv,..... har ikke barn, har ikke vært tykk og ble tynn, og er 22 år og de stygge dritt merkene lager verdens kart på rumpa mi. Det går an å gjøre dem mindre synlige, men de går ikke bort helt fikk jeg høre fra legen..
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #3 Skrevet 24. mars 2012 Ang strekkmerker aner jeg ikke.....jeg har noen strekkmerker på hoftene etter svangerskap (heldigvis ikke så mange!), og de har bleknet med årene. Har hørt at en kan få kjøpt en krem fra Decleor som minsker de, men om det stemmer aner jeg ikke, da jeg ikke har testet det... Føflekker har jeg fjernet hos fastlegen, det kostet vanlig legetakst.
Gjest Indra Skrevet 24. mars 2012 #4 Skrevet 24. mars 2012 Jeg har mangen DYPE strekkmerker på rumpen og på litt av lårene. Jeg blir helt gal av de, de er bare så stygge. Men går det ann å fjerne de med laser? Trenger man da flere runder med laser, eller er det sånn at man gjør det en gang så er de nesten vekke? og hva koster det sånn ca å fjerne strekkmerker.. Og i samme slengen, hva koster det å fjerne føflekker, sånn 4 stykk? Du blir vant til dem og de bleknes etter hvert. Jeg hadde akkurat samme problem, jeg fikk lilla merker på lårene da jeg var 13-14. Hatet dem og gikk aldri i shorts. Nå er de blekere og jeg er eldre, men kompleksene henger litt i enda. Uansett er det ikke noen vits i å tenke på laser for dette. De er der de er og blir ikke borte av laser.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå