lille_fiol Skrevet 23. mars 2012 #1 Skrevet 23. mars 2012 Noen som får til å legge dette: http://www.findmadeleine.com/support/light/downloads.html banneret til på facebook? hos meg skjer det ingenting.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #2 Skrevet 23. mars 2012 Litt misvisende tittel på tråden.. Jeg trodde du mente at madeleine mccann hadde FB-profil og bannet der inne. Jeg fant dette merkelig, da jeg ikke har hørt noe om at hun er funnet... 7
Gjest Cakenommy Skrevet 23. mars 2012 #3 Skrevet 23. mars 2012 Hun mener at hun vil ha det som ligger inne på linken som cover photo på facebook, også kalt banner.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #4 Skrevet 23. mars 2012 Litt misvisende tittel på tråden.. Jeg trodde du mente at madeleine mccann hadde FB-profil og bannet der inne. Jeg fant dette merkelig, da jeg ikke har hørt noe om at hun er funnet... trodde det samme...
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #5 Skrevet 23. mars 2012 Litt misvisende tittel på tråden.. Jeg trodde du mente at madeleine mccann hadde FB-profil og bannet der inne. Jeg fant dette merkelig, da jeg ikke har hørt noe om at hun er funnet... Jeez... Min lenke
loffen Skrevet 23. mars 2012 #6 Skrevet 23. mars 2012 Med særskriving alle steder er det ikke rart det blir misforståelser. 4
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #7 Skrevet 23. mars 2012 Jeez... Min lenke Jeg vet hva et banner er, men på norsk skriver man ord sammen. Madeleine McCann-banner eller Madeleine McCannbanner. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå