Gå til innhold

Er dette sant om kvinners nytelse?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir kvinners nytelse under sex større hvis penisen har et veldig profilert hode og årer på penisen som gjør at det blir ruglete?

Videoannonse
Annonse
Gjest snoopy_93
Skrevet

Jeg får like stor nytelse selv om penisen er "glatt" :)

Tror dette er veldig individuelt.

AnonymBruker
Skrevet

Nja. En slik penis er veldig flott å se på, så slik sett kan det kanskje øke nytelsen. Men ikke rent fysisk.

Skrevet

Tror ikke det. Ikke tenkt over det egentlig..

AnonymBruker
Skrevet

Ikke TS her. Vet at alle liker forskjellige ting, men til kvinner her: Synes du virkelig det er estetisk pent med synlige årer på peniesen? Jeg har det, ikke at jeg har noen skam over det, har bare gått ut ifra at dere ikke synes det var noe særlig vakkert ;)

AnonymBruker
Skrevet

Hva som skjer inne i vagina er langt mindre interessant enn hvordan klitoris behandles, så for min del spiller det null rolle.

Skrevet

Hva som skjer inne i vagina er langt mindre interessant enn hvordan klitoris behandles, så for min del spiller det null rolle.

Er egentlig menn nødvendig i ditt sexliv? ;-)

-Domino

AnonymBruker
Skrevet

Er egentlig menn nødvendig i ditt sexliv? ;-)

-Domino

Jeg tenner på dem, de gir meg nytelse, jeg liker å gi de nytelse, så ja, jeg vil da si det. Jeg er ikke avhengig av menn for å få orgasme, men jeg hadde selvsagt savnet nærheten og den seksuelle spenningen som oppstår når to mennesker med god kjemi har sex. :)

Sex handler om mer enn bare orgasmer. Men akkurat hvordan penis er formet, det er ikke så viktig nei. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...