Gjest .-L-. Skrevet 23. mars 2012 #1 Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) Jeg har fått meg et luksus problem dette året ettersom noen damer har addet meg på facebook og driver å skriver til meg. Først nå klarer jeg å sette meg ordentlig inn i damers situasjon når det kommer til dette med at "uinterresante" menn prøver seg. Greien er at disse damene begynner å mase på meg og jeg har jo ikke noe særlig interesse av å snakke med de egentlig. Jeg er ikke vant til å få slik oppmerksomhet^^, det har alltid vært meg som har måtte vært første man ut og jeg syntes dette med at de tar kontakt med meg er kleint xD. Hadde jeg vært interessert så hadde jeg faktisk tatt kontakt først. Dette gjelder nokk ikke alle menn siden en del er sjenerte. Dette med å komme over frykten for å spørre noen ut som mann er faktisk ganske vanskelig. Ikke bare er det skummelt rett før man spør noen ut, men får man nei så blir man lett sur fordi egoet blir "såret". Disse damene er jo greie damer, men de er bare ikke min type og greien er at de tør jo heller ikke å spørre meg ut xD. De bare maser å spør masse spørsmål for å holde samtalen gående. Hadde de spurt meg ut hadde det iallefall kunne sagt at jeg ikke er interessert. Strategien nå er vel egentlig bare å svare kort , spent på hvordan det går. Jeg forstår uansett godt nå hvorfor det blir sagt at mannen tar initiativ når han er interessert. Endret 24. mars 2012 av .-L-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #2 Del Skrevet 23. mars 2012 Skriv det: Beklager men du kjeder meg, er ikke intr i deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #3 Del Skrevet 23. mars 2012 Initiativ, interessert, uinteressante, sagt. Osv. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #4 Del Skrevet 23. mars 2012 Hva er det egentlig du sier her? Kan du oppsummere i to setninger? Jeg vet ikke om jeg helt skjønner hva du mener. Damer prøver å holde kontakten med deg, men tør ikke be deg ut. Du liker ikke at damer tar initiativ, men ville gjort det selv dersom du var interessert. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #5 Del Skrevet 23. mars 2012 Hvor gammel er dere, du og jentene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reaper Skrevet 23. mars 2012 #6 Del Skrevet 23. mars 2012 Eg har fått meg et luksus problem dette året ettersom eg har fått meg noen dame stalkers på facebook . Først no klarer eg å sette meg skikkelig inn i damers situasjon når det kommer til dette med at "uinterresange" menn prøver seg. Greien er at disse damene begynner å mase på meg og eg har jo ikkje noe særlig interesse av å snakke med de sån egentlig. Eg er ikkje vant til å få slik oppmerksomhet^^, det har alltid vært meg som har måtte vært første man ut og eg syntes dette med at de tar kontakt med meg er kleint xD. Hadde eg vært interrisert så hadde eg faktisk tatt kontakt først. Dette gjelder nokk ikkje alle menn fordi en del er sjenerte. Dette med å komme over frykten for å spørre noen ut som mann er faktisk ganske vanskelig. Ikkje bare er det skummelt rett før man spør noen ut, men får man nei så blir man lett sur fordi egoet blir "såret". Disse damene er jo greie damer, men de er bare ikkje min type og greien er at de tør jo heller ikkje å spørre meg ut xD. De bare maser å spør masse spørsmål for å holde samtalen gående, off.. Hadde de spurt meg ut hadde det iallefall gått ann å sakt at eg ikkje er interrisert. Strategien no er vel egentlig bare å svare kort , spent på kordan det går. Eg forstår uansett godt nå koffor det blir sakt at mannen tar inisativ når han er interrisert. Heldige jævel, skulle ønske det var meg :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 23. mars 2012 #7 Del Skrevet 23. mars 2012 ... ... Jeg skjønte egentlig ikke poenget i dette innlegget. Hvordan vet du egentlig at disse damene er ute etter noe mer enn vennskap? Og hvis du bare svarer kort, uten egentlig å gi samtalen en mulighet til å bli en samtale, så vet du jo ikke om de faktisk kjeder deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 23. mars 2012 #8 Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) ... ... Jeg skjønte egentlig ikke poenget i dette innlegget. Hvordan vet du egentlig at disse damene er ute etter noe mer enn vennskap? Og hvis du bare svarer kort, uten egentlig å gi samtalen en mulighet til å bli en samtale, så vet du jo ikke om de faktisk kjeder deg. Jeg møter jo disse damene til vanlig da. Det er ikke slik at jeg tror de er interessert fordi de skriver til meg på facebook. Det har med hvordan de oppfører seg mot meg i den virkelige verden. Hvis poenget var uklart så kan jeg prøve å formulere meg bedre. Jeg har engang vært veldig sjenert, men bestemte meg for å gjøre noe med det. Så jeg gikk aktivt ut å utfordret meg på det sosiale plan for å bli kvitt sjenansen min. Det har resultert i at jeg idag tør å gå bort til de damene jeg liker . Når jeg var sjenert, frøs jeg helt opp når damen jeg likte sto vedsiden av meg. Jeg turde faktisk ikke å snakke til henne. Poenget blir uansett at en sjenert mann kanskje ikke tør å ta intiativ til deg som dame først, hvis han er sjenert. Dersom mannen ikke er sjenert vil han ta kontakt med deg dersom han liker deg. Endret 24. mars 2012 av .-L-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 23. mars 2012 #9 Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) Heldige jævel, skulle ønske det var meg :gjeiper: Det sa jeg også for 2 år siden. Du sier ikke det når du på den ene siden ikke får gått ut med damen du faktisk vil ha fordi ting man ikke kan kontrollere ødelegger. Samtidig så må man da være hyggelige med folk en egentlig ikke er interresert i fordi de maser. Jeg syntes på en måte det er frekt å si til de at jeg antar at de liker meg bare fordi de snakker med meg på face. Det de ikke vet er at jeg kan veldig mye om kroppspråk og hvordan folk oppfører seg rundt andre de liker. Så jeg vet jo når noen liker meg eller ikke. Endret 23. mars 2012 av .-L-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 23. mars 2012 #10 Del Skrevet 23. mars 2012 jeg møter jo disse damene til vanlig da. Det er ikke slik at jeg tror de er interresert fordi de skriver til meg på facebook. Det har med hvordan de oppfører seg mot meg i den virkelige verden. Hvis poenget var uklart så kan jeg prøve å formulere meg bedre. Jeg har engang vært veldig sjenert, men bestemte meg for å gjøre noe med det. Så jeg gikk aktivt ut å utfordret meg på det sosiale plan for å bli kvitt sjenansen min. Det har resultert i at jeg idag tør å gå bort til de damene jeg liker . Når jeg var sjenert, frøs jeg helt opp når damen jeg likte sto vedsiden av meg. Jeg turde faktisk ikke å snakke til henne. Poenget blir da at en sjenert mann kanskje ikke tør å ta intiativ til deg som dame først, hvis han er sjenert. Dersom mannen ikke er sjenert vil han ta kontakt med deg først om han er interresert. Så poenget var at de plagsomme damene bare burde skjønne at de heller må sitte stille og håpe på at menn de liker tar kontakt? :gjeiper: Ser ingenting galt i at de prøver, de tror vel at du fremdeles er sjenert da. Ellers får du bare tåle at de er plagsomme og håpe de gir opp snart. På facechatten kan du jo faktisk bare la være å svare da. Man vet aldri om folk faktisk er pålogget uansett om de har grønn prikk. De fleste går jo rundt og er pålogget på mobil uten å være klar over det selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 23. mars 2012 #11 Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) Så poenget var at de plagsomme damene bare burde skjønne at de heller må sitte stille og håpe på at menn de liker tar kontakt? :gjeiper: Ser ingenting galt i at de prøver, de tror vel at du fremdeles er sjenert da. Nei, jeg syntes ikke de skal sitte stille. Det er jeg faktisk ganske imot. Det de derimot burde lære seg er å se om en mann er sjenert eller ikke. Det er ingeting ved min oppførsel som tilsier at jeg er sjenert, mener jeg selv da. Jeg kan jo ta å spørre andre folk for å høre om det stemmer. Ellers får du bare tåle at de er plagsomme og håpe de gir opp snart. På facechatten kan du jo faktisk bare la være å svare da. Man vet aldri om folk faktisk er pålogget uansett om de har grønn prikk. De fleste går jo rundt og er pålogget på mobil uten å være klar over det selv. Greien var vel at jeg aldri trodde dette kom til å skje med meg. Før så syntes jeg damer klagde for mye på at menn tok kontakt. Det hadde bare vært hyggelig om damer tok kontakt med meg, tenkte jeg. Når jeg sitter her nå syntes jeg ikke det er kjekt å svare disse damene kort og jeg syntes heller ikkje det er kjekt å bevisst være "kjip" med dem for at de skal slutte å snakke med meg. Som sakt, et luksus problem jeg helst kunne vært foruten. Jeg er ikke så glad i alt for mye oppmerksomhet . Derfor blir det litt kleint for meg. Endret 24. mars 2012 av .-L-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 23. mars 2012 #12 Del Skrevet 23. mars 2012 Nei, jeg syntes ikke de skal sitte stille. Det er jeg faktisk ganske imot. Det de derimot burde lære seg er å se om en mann er sjenert eller ikke. Det er ingeting ved min oppførsel som tilsier at jeg er sjenert, mener jeg selv da. Jeg kan jo ta å spørre andre folk for å høre om det stemmer. Greien var vel at jeg aldri trodde dette kom til å skje med meg. Før så syntes jeg damer klagde for mye på at menn tok kontakt. Det hadde bare vært hyggelig det tenkte jeg. Når jeg sitter her nå syntes jeg ikke det er kjekt å svare kort og jeg syntes heller det ikkje er kjekt å bevisst være "kjip" med dem for at de skal slutte å snakke med meg. Som sakt, et luksus problem jeg helst kunne vært foruten. Jeg er ikke glad i så mye oppmerksomhet Det er ikke alltid så lett å lese andre heller da. Jeg for min del er veldig dårlig på å lese folk, og da spesielt nye bekjentskaper. Om en fyr virker utadvendt blandt venner osv, kan han jo fortsatt være sjenert overnfor en jente han liker, sant? Haha, ja, den ser jeg. Det er aldri noe gøy å oppføre seg som en dust for å få noen til å miste interessen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #13 Del Skrevet 23. mars 2012 Poenget blir da at en sjenert mann kanskje ikke tør å ta intiativ til deg som dame først, hvis han er sjenert. Dersom mannen ikke er sjenert vil han ta kontakt med deg først om han er interresert. Jeg skjønner fortsatt ikke hva du mener, jeg. Poenget er at en sjenert mann ikke tør ta kontakt, mens en ikke sjenert mann tar kontakt dersom han er interessert? Jeg prøver å legge godviljen til her, men begriper faktisk ikke hva som er poenget ditt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #14 Del Skrevet 23. mars 2012 Du mener altså at damer som er interessert i en mann, bare skal vente på at han tar kontakt? Fordi damer ikke skal ta kontakt først? Jeg skjønner ikke hva du vil si her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 23. mars 2012 #15 Del Skrevet 23. mars 2012 Jeg skjønner fortsatt ikke hva du mener, jeg. Poenget er at en sjenert mann ikke tør ta kontakt, mens en ikke sjenert mann tar kontakt dersom han er interessert? Jeg prøver å legge godviljen til her, men begriper faktisk ikke hva som er poenget ditt. Ja, du har tolket poenget riktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carmen. Skrevet 23. mars 2012 #16 Del Skrevet 23. mars 2012 hadde du ikke vær intressert hadde du ikke startet denne tråden. Du er jævlig intressert og glad! du vil bare få det ut, siden du ikke kan tro dine egne øyne! LOL big time Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 23. mars 2012 #17 Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) Du mener altså at damer som er interessert i en mann, bare skal vente på at han tar kontakt? Fordi damer ikke skal ta kontakt først? Ok, jeg skal prøve å skrive dette litt mer forståelig og utdypende. Når jeg ikke tar intiativ til damer jeg OFTE OMGÅS med, så betyr det rett og slett at jeg ikke er interessert i dem. Det er snakk om damer jeg omgås med hver uke. Det blir noe annet om jeg aldri har sett deg før og du tar initiativ først. Da hadde jeg blitt imponert om du hadde kommet bort og sagt hei til meg. Dersom jeg hadde likt deg, så hadde jeg blitt kjempe glad om du hadde spurt om nummeret mitt(Dog, dette er igjen ganske komplisert. For noen menn liker å jakte, jeg er ikke en av dem, men mange menn vil helst være den som spør om nummer). Dersom jeg ikke hadde følt noe kjemi, og du spør om nummeret mitt så hadde det vært kleint for meg. Jeg tenker jo at mange damer ikke spør mannen om nummer siden de ikke vet om han liker henne. Så får dere i tillegg høre ting som at mannen tar intiativ om han er interessert, og da er jo faktisk den letteste løsningen å la han ta det første steget. Det beste en dame kan gjøre med meg når jeg først møter henne er å skape god kjemi. Da har jo jeg selvfølgelig lyst å spørre henne ut etterpå Dette er annereledes med en sjenert mann. For han tør ikke å spørre om nummeret ditt. Når jeg gikk på vidergående så ville jeg spørre jenten jeg likte ut, men jeg klarte det aldri selv om jeg sa til meg selv hver dag at jeg skulle gjøre det. Jeg frøs helt fast hver gang hun gikk forbi. En sjenert mann tør kanskje å spørre om facebooken din for det gir ikke deg et like sterkt signal om at han liker deg. Han tenker veldig på hva alle andre tenker om at han spør deg ut. Det gjorde iallefall jeg engang. I tillegg så er han redd for at du syntes han er en taper som spør deg ut når han ikke har sjangs på deg, det er iallefall noe han kunne ha trodd. Det er vanskelig å være sjenert. Dere kan ta kontakt først, men det må skje når dere ikke kjenner mannen fra før. Eller om mannen er sjenert. Fordi en mann som ikke er sjenert går for den damen han vil ha. Det er kjipt å si det, men dere risikerer å bli nummer 2 på listen hans dersom dere tar kontakt med han først. Dette gjelder når dere har kjent han en stund. Selvfølgelig det finnes nokk unntak hvor dere blir nummer 1 på listen hans etter at dere har tatt kontakt, men for å si det sån, jeg tviler sterkt på at det hadde skjedd dersom det hadde vært meg. Jeg vet iløpet av veldig kort tid om jeg kan bli forelsket i en dame eller ikke. Så er det også slik at jeg ikke har noe planer om å spørre ut noen andre damer før jeg har fått ja eller nei fra den damen jeg har mest lyst å gå ut med. Endret 24. mars 2012 av .-L-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 23. mars 2012 #18 Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) hadde du ikke vær intressert hadde du ikke startet denne tråden. Du er jævlig intressert og glad! du vil bare få det ut, siden du ikke kan tro dine egne øyne! LOL big time Nei, nei, nei!. Jeg er egentlig veldig frustert pga at damen jeg liker veldig godt får jeg ikke spurt ut!, endå Endret 24. mars 2012 av .-L-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 23. mars 2012 #19 Del Skrevet 23. mars 2012 Nei, nei, nei!. Jeg er egentlig veldig frustert for damen jeg liker veldig godt får jeg ikke spurt ut! Hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 23. mars 2012 #20 Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) Hvorfor ikke? Logistikk problemer, hun kom ikke på kurset vi skulle ha. Jeg var jo selvfølgelig kjempe skuffet etterpå for jeg hadde jo mannet meg opp hele dagen til å spørre henne ut :/. Så har jeg ikke facebooken hennes heller, så det er umulig å oppnå noe kontakt :/. Endret 24. mars 2012 av .-L-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå