Gå til innhold

Vannseng. Hvordan er det?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var barn så hadde jeg veldig lyst på vannseng, men det fikk jeg ikke. Nå gidder jeg ikke ta meg bryet med det heller og er forelsket i senga jeg har. Men hvordan er det å sove i vannseng? Er det noen som har det i dag? Selges det lenger?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenk om den sprenger mens man har sex hahahah :fnise: ok nå er jeg barnslig... vet ikke, men tror det er ganske ubehagelig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt masse sex i vannseng. Cluet er å spille på lag med bevegelsene som vannsenga gir. Går så fint så.

Den eneste gangen jeg hadde skikkelig trøbbel var da jeg var dritdårlig av omgangssyke. Da måtte jeg legge meg et annet sted som ikke gynget.

Jeg har hatt udempet vannseng. Utrolig behagelig å ligge i. Lunt under dyna på vinteren. Eneste stedet jeg har klart å sove på rygg.

AnonymBruker
Skrevet

Du får de med forskjellig demping. De som er veldig godt dempet gynger knapt. Men hvis du rengjør den og glemmer å sette i stikkontakten så tar det noen netter og så blir du forkjølet og dårlig og skjønner ikke helt hvorfor. Før du oppdager at stikkontakten ikke er i...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke ligget i vannseng siden et par prøvetilfeller sent på 80-tallet. Det var da snakk om udempede vannsenger. Hysterisk morsomt i en halvtimes tid, og så bare slitsomt etter det.

Har ikke prøvd dempede vannsenger, men det høres veldig lurt ut i forhold til de jeg prøvde. Har uansett ikke lyst på vannseng selv. Jeg liker litt faste madrasser, og er dessuten litt engstelig for en eventuell lekkasje som kan ødelegge mye.

AnonymBruker
Skrevet

...litt engstelig for en eventuell lekkasje som kan ødelegge mye.

De er laget med veldig tykk gummi-plastikk. Du må ha en kniv og stikke den rett ned, hardt, for å klare å få til en lekkasje på en vannseng. Skulle du klare det er selve rammen den ligger i dekket med et plastikk-innlegg, slik at vannet blir inne i den.

Lekkasje er ikke noe en trenger å bekymre seg for. Som jeg nevnte tidligere, det er verre å glemme stikkontakten.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye koster en vannseng i disse dager egentlig? Og hvor får man kjøpt de?

Har ikke sett folk hatt slike siden 90-tallet jeg..

Skrevet

Finnes det vannsenger i 2012?

Jeg har erfaring med udempet vannseng: :rope: kvalmende etter en tur på byen!

Og om man ikke tilfører middel mot algevekst, så kan jeg tenke meg at det er lekkert vann i den;)

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye koster en vannseng i disse dager egentlig? Og hvor får man kjøpt de?

Har ikke sett folk hatt slike siden 90-tallet jeg..

Jeg vet at det ER en butikk i Malmö som selger vannsenger, spesialisert seg på det. Men finner de ikke på nett, dessverre.

Dette er en vannseng, størrelse King Size. Dempet. (ja, det skvulper ved hullet, men selve sengen gynger ikke)

AnonymBruker
Skrevet

Udempet vannseng er det verste jeg har lagt i noen gang. Bevegelsene gjorde meg skikkelig kvalm. Jeg tester det aldri mere.

Gjest scorpius
Skrevet (endret)

Vannseng anbefales ikke hvis man har dyr :hund:

Endret av scorpius
AnonymBruker
Skrevet

vannseng passer utrolig dårlig vis man har drukket litt for mye allefall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...