AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #1 Skrevet 23. mars 2012 Ja,som overskriften sier,er det turn-off å ikke "hatt seg" når en har passert 20 år? Ingen vil ha meg (slik jeg føler det) og det ekke noe gøy
Rags Skrevet 23. mars 2012 #2 Skrevet 23. mars 2012 Jeg fikk ikke min første kjæreste før jeg hadde fylt 20, og hadde ikke hatt sex før jeg møtte ham. Han var noen år eldre enn meg og hadde hatt flere partnere. Jeg var ærlig om min manglende erfaring, og han ble ikke "skremt bort" av den grunn. Vi hadde blitt veldig gode venner og flørtet mye før vi kom så langt at vi i det hele tatt begynte å nærme oss det seksuelle. Jeg følte at jeg kjente han godt og stolte veldig på han (pluss at jeg var kjempeforelsket da) noe som gjorde det lettere for meg å være ærlig om det. Seksualitet er jo en personlig greie, og det å blottstille seg for noen (både bokstavelig og metaforisk talt) kan være tøft. Hans forståelse (og en slags stolthet over at han fikk lov til å være min første) gjorde det til en veldig fin opplevelse for oss begge. Håper du møter noen du liker og som du blir litt kjent med før du kommer dit at du har sex for første gang. Jeg er overbevist om at den første gangen blir finere om man deler den med noen man stoler på og er glad i, spesielt når du selv har tenkt såpass mye på dette.. Kjipt å dele noe som er ganske spesielt med en du ikke ser igjen noen gang etterpå..
Rags Skrevet 23. mars 2012 #3 Skrevet 23. mars 2012 Og forresten: det finnes garantert noen som vil ha deg! Jeg følte det litt som deg (alle venninnene mine hadde hatt både 1 og 2 og 3 kjærester før jeg fikk min første), men så møtte jeg en fyr som bare "så" meg med helt nye øyne - og da var det gjort
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #4 Skrevet 23. mars 2012 Turn-ON! Det viser at jenta ikke sprer bena for hvem som helst, i motsetning til utrolig mange av sine medsøstre. 4
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #5 Skrevet 23. mars 2012 Ja,som overskriften sier,er det turn-off å ikke "hatt seg" når en har passert 20 år? Ingen vil ha meg (slik jeg føler det) og det ekke noe gøy det er mange som liker det...her inne på forumet blir man værtfall kalt løs om man har hatt sex med flere en 5.... i en alder av 20. ingenting å skamme seg over!
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #6 Skrevet 23. mars 2012 Takk for oppmuntrende kommentarer alle sammen Har jo lurt på om jeg er så unormal,bare for jeg ikke vil ligge med "første og beste" lissom..
Xaphan Skrevet 23. mars 2012 #8 Skrevet 23. mars 2012 Kjærsten min var jomfru til han var 21, det var ikke turn off for meg hvertfall
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #9 Skrevet 23. mars 2012 Bra det da Jeg er 22,nærmer meg 23 så er litt eldre. TS
belle_ Skrevet 23. mars 2012 #10 Skrevet 23. mars 2012 Jeg vet ikke hvordan gutter tenker om jenter som er jomrfu, men føler det er mer akseptert. Jeg vil aller helst ha en partner som har hatt fler før meg. Erfaring er positivt. Men nå snakker jeg kun på vegne av meg selv.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #11 Skrevet 24. mars 2012 Var jomfru selv til jeg ble 20, føltes riktig der og da med min venninne.. Mann 20
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #12 Skrevet 24. mars 2012 Kjæresten min var ukysset og jomfru når han var 20 og nærmet seg 21. Han er ikke uattraktiv, eller puslete. Men han slet med litt sjenanse og hadde en tendens til å forelske seg i uoppnåelige jenter og han var ikke helt med på rølpefest-tendensene til andre rundt seg. Han trodde nok jeg også var uoppnåelig og dyrket meg fra avstand som han hadde gjort med andre jenter han hadde følelser for, men en kompis av ham som var drittlei av lange blikk og ustabilt humør, dyttet ham i ryggen. Han turte satse og svare på mitt initiativ. Han var åpen om det, og jeg tror det var sårt for ham at jeg hadde hatt to før ham. For meg var det ikke negativt i det hele tatt. Jeg forstår ikke jenter som sier at de foretrekker at han har erfaring. Jeg må si at jeg foretrekker å gi ham erfaring. Alle jenter er forskjellige. Andre fyren jeg hadde sex med hadde god erfaring gjennom to årelange forhold. Problemet var at jeg ikke hadde samme preferanser som hans eksdamer og fy faen for tid det tok å kvitte ham med noen av deres uvaner. Men nåværende, som jeg var hans første, han var forsiktig og oppmerksom i starten, og ble tillært alle mine preferanser, og jeg hans. Eneste "aberet" er at første gangen var mindre stormende opplevelse og mer... forsiktig testkjøring. Og fomling. Men man skal jo ikke bare ha sex sammen EN gang?! Tror ikke det er negativt å ha sex med en jomfru uansett alder eller kjønn, så lenge man er åpne for å snakke litt med hverandre og ikke forvente at partneren er tankeleser. 3
Erotisk Flukt Skrevet 24. mars 2012 #13 Skrevet 24. mars 2012 Det er ikke turn-off at du er jomfru, er heller mer grunnen til at du er turn-off, slik du beskriver den selv, som er turn-off. Selvtillit er kimen til lykke og mestring. Mangel på selvtillit er turn-off. -Domino
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #14 Skrevet 24. mars 2012 Ja,som overskriften sier,er det turn-off å ikke "hatt seg" når en har passert 20 år? Nei. Det kommer helt an på grunnen til at du er jomfru. Har du forsøkt febrilsk å få deg ONS i årevis uten å lykkes, da er det turn-off. Er du kresen og ennå ikke har møtt noen verdige, da er det slett ikke turn-off. Var selv jomfru til jeg var 22, og kjenner flere som nærmer seg 30 og fortsatt er jomfru. Noen har issues med dette, andre ikke.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #15 Skrevet 24. mars 2012 Jeg er overbevist om at den første gangen blir finere om man deler den med noen man stoler på og er glad i, spesielt når du selv har tenkt såpass mye på dette.. Kjipt å dele noe som er ganske spesielt med en du ikke ser igjen noen gang etterpå.. +1 Ikke la deg friste til å begynne å ligge rundt, TS. Sex er best med noen du stoler på. Ingen kvalitetsmenn vil si at det er turn-off med jomfruer.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #16 Skrevet 24. mars 2012 Ingen vil ha meg (slik jeg føler det) På grunn av personligheten din, utseendet, eller hva? Er du kanskje en jente (eller gutt?) som trives best i bakgrunnen, og ikke har så høy bimbofaktor?
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #17 Skrevet 24. mars 2012 TS her,og er jente. Grunnen er at jeg har aldri funnet noen jeg vil ha sex med,har ikke villet hatt ONS. Synes ikke det ligger for meg,og vil ha det med en mann som jeg liker og stoler på. Ville heller vente fremfor å forhaste meg. Så takk for gode svar alle sammen,det er godt å høre at jeg ikke trenger å tenke noe på det. Hadde dårlig selvtillitt før,men når er den mye bedre egentlig,så den kommer seg gradvis
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #18 Skrevet 24. mars 2012 Grunnen er at jeg har aldri funnet noen jeg vil ha sex med,har ikke villet hatt ONS. Synes ikke det ligger for meg,og vil ha det med en mann som jeg liker og stoler på. Ville heller vente fremfor å forhaste meg. Turn-on! Håper jeg en dag treffer en jente med samme syn på sex som deg. 3
Gjest -J- Skrevet 24. mars 2012 #19 Skrevet 24. mars 2012 Nei, det er ikke turn-off. Dette handler om historien du forteller deg selv. La historien om deg selv være en positiv en hvor alt stiller deg i et bra lys. "Alle gutter elsker at jeg er jomfru og håper at de skal være den heldige som jeg har sex med for første gang. Jeg føler meg sikker på meg selv nå og er klar for å ha sex når jeg møter en jeg liker. Dette skjer før eller senere og når tiden er inne." 3
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #20 Skrevet 24. mars 2012 AB #18,håper du gjør det Tror nok det ikke er bare meg med slike verdier Og -J-,det skal jeg bære med meg videre -TS
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå