AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #1 Skrevet 23. mars 2012 Wæææ, om få minutter skal jeg på rebound-date! Blandede følelser, sommerfugler i magen og vet ikke helt hva jeg håper på. Folk der ute er velkommen til å sende gode vibber i retning MEG <3
Gjest Bandit Skrevet 23. mars 2012 #2 Skrevet 23. mars 2012 Så lenge den andre personen er klar over at det er en rebound-date, så går det greit. Ellers er det ikke greit å dytte sin egen ulykke ned i halsen på en annen. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #3 Skrevet 23. mars 2012 Håper personen ikke liker deg, men at du liker han/hun. Det du gjør er teit og svenskeaktig
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #4 Skrevet 23. mars 2012 Kan jo hende at jeg starter med å like han da, vi får se - TS
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #5 Skrevet 23. mars 2012 Det må jo være lov å gå på date med noen man ikke er dritforelska i. Så lenge man går inn i det fordi man syns det er hyggelig så kan det jo utvikle seg. Det er jo sånn man finner ut om det kan være noe mer der.. Lykke til
Envy Skrevet 23. mars 2012 #6 Skrevet 23. mars 2012 Hyggelig for han at du går på date med den innstilling at han er en rebound da 5
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #7 Skrevet 24. mars 2012 Unnskyld meg,men du høres jo ut som ei skikkelig drittkjerring! OM du er klar over at han ikke er noe som helst annet enn en Rebound-date, syns jeg du burde holdt deg for god til å date han..ja til du var klar for å date en med ett åpent sinn. Og det å skrive det her, for å få lykkeønskninger..ja lage ett emne om det, blir for meg bare helt idiotisk. Håper virkelig ikke at du er noe som helst annet enn en Rebound-date for han heller. 4
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #8 Skrevet 24. mars 2012 Man kan jo ikke alltid vite om man faktisk har intensjoner om å gifte seg og satse på en man skal begynne å date før man har datet han da! 2
Frk.Tyttebær Skrevet 24. mars 2012 #9 Skrevet 24. mars 2012 Hvordan gikk daten din da TS? Ble det noe suksess?
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #10 Skrevet 24. mars 2012 Man kan jo ikke alltid vite om man faktisk har intensjoner om å gifte seg og satse på en man skal begynne å date før man har datet han da! Selfølgelig ikke, men om man kun ser på daten som en rebound bør man virkelig heller holde seg hjemme 1
Gjest Tidssone Skrevet 24. mars 2012 #11 Skrevet 24. mars 2012 I utgangspunktet er det vel umulig å se på en date som rebound. Tror veldig mange faktisk havner i stabilt forhold med den første de treffer etter et brudd. Rebound er et teitt begrep. Så det så.
Hoppetaujenta Skrevet 24. mars 2012 #12 Skrevet 24. mars 2012 Enig. Er det virkelig ikke noe dekkende ord for dette på norsk?
Gjest Tidssone Skrevet 24. mars 2012 #13 Skrevet 24. mars 2012 Enig. Er det virkelig ikke noe dekkende ord for dette på norsk? Tror ikke det?
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #14 Skrevet 24. mars 2012 Selfølgelig ikke, men om man kun ser på daten som en rebound bør man virkelig heller holde seg hjemme Joda, men det er da legitimt å gå på en date for å komme seg out there again. Og så lenge man ikke etter første daten bevisst utnytter vedkommende for å få dekket behovet for rebound så ser jeg ikke noe galt i å gå på den daten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå