AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #1 Skrevet 23. mars 2012 Jeg er så utrolig kåt for tiden! Jeg har nylig begynt å bruke vibrator, og endelig "oppdaget" orgasme. Jeg har aldri klart det før, men nå får jeg det til. Er 25, så det var på tide! Det som er "problemet" er at nå er jeg kåt hele tiden, har brukt vibratoren 3 ganger i dag. Men har likevel lyst på mer. Er desverre singel :/ Det jeg lurer på er om dette går over..? At ting normaliserer seg litt etter hvert? For dette her er slitsomt! :D
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #2 Skrevet 23. mars 2012 Jeg er så utrolig kåt for tiden! Jeg har nylig begynt å bruke vibrator, og endelig "oppdaget" orgasme. Jeg har aldri klart det før, men nå får jeg det til. Er 25, så det var på tide! Det som er "problemet" er at nå er jeg kåt hele tiden, har brukt vibratoren 3 ganger i dag. Men har likevel lyst på mer. Er desverre singel :/ Det jeg lurer på er om dette går over..? At ting normaliserer seg litt etter hvert? For dette her er slitsomt! :D Du ljuger, jenter er ikke kåte. Er de det så kan de få seg et knull når de vil.
Inx Skrevet 23. mars 2012 #3 Skrevet 23. mars 2012 Det normaliserer seg sikkert, har sikkert med årstiden å gjøre også - i hvert fall om du bor i sør-norge
Crazyparrotwoman Skrevet 23. mars 2012 #4 Skrevet 23. mars 2012 HELT NORMALT DU... fortsett og gjør det så mye du har lyst til. jo lettere man får orgasme alene jo lettere er det å få det med fremtidlige partner of det at en kvinne kan tilfredstille seg selv er hot 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #5 Skrevet 23. mars 2012 største problemet er at jeg bruker så lang tid på å komme (kanskje 30 min, selv om jeg kommer "nesten" helt fra begynnelsen)
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #6 Skrevet 23. mars 2012 helt normalt..jeg er MYE kåt....bruker vibratoren 3-6 ganger om dagen...i tillegg til sex da...men nå spesielt på våren er jeg spesielt mye kåt;p jeg jente og er 22 1
Hoppetaujenta Skrevet 23. mars 2012 #7 Skrevet 23. mars 2012 Kanskje kåtheten bare vokser i takt med alderen? Tenk så gøy det blir på gamlehjemmet da! De nye generasjonene må kreve ekstra isolerte rom på "heimen", så mye bråk og halloy som det kommer til å bli av en velutviklet, assortert maskinpark, når den tid kommer. 2
Faithy Skrevet 24. mars 2012 #8 Skrevet 24. mars 2012 Garantert.... kåtheten vokser med alderen Men jeg er haldigvis ikke i katagorien for garasje/maskinpark :hjerte:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå