AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #1 Skrevet 23. mars 2012 Mens vennene mine får mensen hver 25-35 dager, går det bare 20 dager mellom hver mens hos meg. Pleier å vare 5 dager bare, men uansett.. Føler at jeg har det hele tiden når jeg får det kanskje 1-2 i måneden. Den er regelmessig...
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #2 Skrevet 23. mars 2012 Høres ut som du kan ha altfor kort lutealfase. Hvis du måler temperaturen når du våkner om morgenen finner du ut når eggløsningen er. Temperaturen stiger bittelitt når eggløsningen er, og den holder seg lett forhøyet frem til neste mens. Du kan jo måle temperaturen et par sykluser og ta med deg en graf som legen kan se på
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #3 Skrevet 23. mars 2012 Hva skjer hvis jeg har kort lutefase da? Er det et problem hvis jeg skal prøve å få barn for eksempel?
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #4 Skrevet 23. mars 2012 Kort lutealfase kan være et problem når man prøver å bli gravid ja. Da er perioden fra eggløsning til mens for kort til at egget klarer å feste seg. Men det må ikke være sånn selv om du har en kort menstruasjonssyklus.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå