AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #1 Skrevet 23. mars 2012 vi er på flyttefot og så fat jeg 20 - 30 bokser med lapskaus, spagtti, fiskeboller osv. de er ikke gått ut på dato og handlet for ca 1 år siden. hvem kan jeg gi de til?
Snøvott Skrevet 23. mars 2012 #3 Skrevet 23. mars 2012 Noen du kjenner som sliter økonomisk for tiden?
Crazyparrotwoman Skrevet 23. mars 2012 #4 Skrevet 23. mars 2012 kjenner ingen som sliter for tiden, de lever ganske ås bra, er jeg som er ufør i gjengen, men jeg har giftet meg rikt så... noen trenger det nok mer en meg =) gikk inn på frelsesarmeen sin hjemmesiden sto ikke noe der om å gi mat :S
Crazyparrotwoman Skrevet 23. mars 2012 #5 Skrevet 23. mars 2012 kjenner ingen som sliter for tiden, de lever ganske ås bra, er jeg som er ufør i gjengen, men jeg har giftet meg rikt så... noen trenger det nok mer en meg =) gikk inn på frelsesarmeen sin hjemmesiden sto ikke noe der om å gi mat :S oops va vist satt som anonym på den første hehe
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #6 Skrevet 23. mars 2012 kjenner ingen som sliter for tiden, de lever ganske ås bra, er jeg som er ufør i gjengen, men jeg har giftet meg rikt så... noen trenger det nok mer en meg =) gikk inn på frelsesarmeen sin hjemmesiden sto ikke noe der om å gi mat :S Spørsmålet er jo hvor du bor. Hvis du bor i en av byene som har slumstasjon må du kontakte dem. Det er de som tar imot og deler ut mat. Oversikt over slumstasjonene finner du til høyre på denne siden. Er det ikke slumstasjon der du bor, må du kontakte den lokale menigheten. Hvis ikke er også Fattighuset et sted du kan gi mat.
Crazyparrotwoman Skrevet 23. mars 2012 #8 Skrevet 23. mars 2012 Du kan gjerne sende dem til meg kom gjerne bor i stavanger, problemet er at det er dyrere å sende en å kjøpe de i butikken. det er masse oppi en eske, jeg klarer ikke løfte eingang XD hehe
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #9 Skrevet 23. mars 2012 I Stavenger kan du kanskje kontakte Behandlingssenteret. Om de ikke trenger maten selv, så vet de hvor Frelsesarmeen i byen har utdeling av mat. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå