AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #1 Skrevet 23. mars 2012 Hadde sex med en fyr i går, han full og jeg edru. Vi hadde først sex i misjonæren, jeg rei han, før misjonæren igjen. Da han skulle føre pikken inn den siste ganga var den bare halvstiv, men inn skulle den, men det funka ikke. Hva kan grunnen til dette være? Fordi han var full? Vi har hatt sex flere ganger når begge to har vært fulle. Det skjedde ingenting spesielt under sexen, så jeg tenker at det enten må være meg eller alkoholen. Vi snakket ikke om det etterpå, siden jeg turte ikke å spørre han i tilfelle han skulle bli flau..
Breakeven Skrevet 23. mars 2012 #2 Skrevet 23. mars 2012 Ganske sikker på at det er alkoholen. Om kjæresten min er for full får han den ikke opp i det hele tatt.Uansett om jeg suger han eller hva, det går bare ikke. Så det er nok ikke deg:) 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #4 Skrevet 23. mars 2012 Jeg (mann) blir mer "utholdende" når jeg er full. Jeg kommer sjelden når jeg har sex og er alkoholpåvirket. Drikker jeg mye har jeg også problemer seksuelt. Jeg kan drikke litt uten at det er så farlig, men alkohol er ikke noe som fungerer helt for meg. Derfor holder jeg meg som oftest unna det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå