AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #1 Skrevet 23. mars 2012 Jeg er ikke fan av å prate under forspill og sex. Er på dealern med en gutt som sier småting underveis, ikke mye heldigvis. Men jeg vet ikke hva jeg skal si tilbake. Føler at alt høres så dust ut. F.eks når han sier: "Du gjør meg så kåt" Hva svarer jeg da? "Du også"? Føler det bare blir teit. Eller når han sier: "Du er så deilig" Da blir det teit hvis jeg sier det tilbake, for da sier jeg det bare fordi han sa det til meg først. Hva mener dere?
Pialill Skrevet 23. mars 2012 #2 Skrevet 23. mars 2012 Stort sett plumper det bare ut av meg et "eh.... takk". Rekker jeg å tenke meg om og det er en kar jeg liker svarer jeg bare "lyst på deg også", da slipper jeg å si så mye. Er ikke videre flink med ord. Handlinger er mer min greie
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #3 Skrevet 23. mars 2012 Er vel bare å smile og kysse han ellerno.
Zakuro Skrevet 23. mars 2012 #4 Skrevet 23. mars 2012 Jeg er ikke fan av å prate under forspill og sex. Er på dealern med en gutt som sier småting underveis, ikke mye heldigvis. Men jeg vet ikke hva jeg skal si tilbake. Føler at alt høres så dust ut. F.eks når han sier: "Du gjør meg så kåt" Hva svarer jeg da? "Du også"? Føler det bare blir teit. Eller når han sier: "Du er så deilig" Da blir det teit hvis jeg sier det tilbake, for da sier jeg det bare fordi han sa det til meg først. Hva mener dere? Hold kjeft og pul meg? Litt kødd og litt seriøs den der, kan slå begge veier tror jeg. Selv har jeg ikke noe i mot sånt, men du får bare fortelle hva du liker og ikke i senga(han er jo ikke synsk^^,), og prøve å få han til å dele hva han liker og ikke liker:) Communication, communication, communication!:D 1
Gjest Nuppdupp Skrevet 23. mars 2012 #5 Skrevet 23. mars 2012 (endret) "Ok." neida.. Endret 23. mars 2012 av Nuppdupp 1
Gjest Marmot Skrevet 23. mars 2012 #6 Skrevet 23. mars 2012 F.eks når han sier: "Du gjør meg så kåt" Så bra! "Du er så deilig" Synes du? Tusen takk, det er hyggelig å høre! Begge deler bør du smile når du sier. Og passe på at du senere sier at du synes han er deilig også, om du synes det.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #7 Skrevet 23. mars 2012 F.eks når han sier: "Du gjør meg så kåt" Så bra! "Du er så deilig" Synes du? Tusen takk, det er hyggelig å høre! Begge deler bør du smile når du sier. Og passe på at du senere sier at du synes han er deilig også, om du synes det. det ble nå litt vel høflig i en seksuell setting kanskje? men hvis han sier det ut av det blå i hverdagen så passer det muligens inn. 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #8 Skrevet 23. mars 2012 "Nei men så fint da vennen, nei det var virkelig artig å høre!"
Gjest Regza Skrevet 23. mars 2012 #9 Skrevet 23. mars 2012 Bare å la være å svare å kjøre på med sexen.
Personlig12 Skrevet 23. mars 2012 #10 Skrevet 23. mars 2012 Da tar du tak i han litt ekstra og stønner pittelitt. 3
Sunchild Skrevet 23. mars 2012 #11 Skrevet 23. mars 2012 Jeg pleier å gå for "aaaaw" og et stort smil
Gjest Marmot Skrevet 23. mars 2012 #12 Skrevet 23. mars 2012 det ble nå litt vel høflig i en seksuell setting kanskje? men hvis han sier det ut av det blå i hverdagen så passer det muligens inn. Jeg er høflig når jeg er sex også, tydeligvis.
Gjest sardintroll Skrevet 23. mars 2012 #13 Skrevet 23. mars 2012 Min kjære sa det en gang, og jeg svarte ham: "Fortell meg noe jeg ikke vet!"
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 23. mars 2012 #14 Skrevet 23. mars 2012 Hva med å være førstemann neste gang? Da er det han som må svare! En annen ting er at dirty talk ikke må være en dialog. Jeg svarer gjerne med noe helt annet! Han: du gjør meg så kåt Jeg: du er så deilig/du er så hard Han: du har så deilig fitte Jeg: ta meg hardere 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #15 Skrevet 23. mars 2012 Da tar du tak i han litt ekstra og stønner pittelitt. ENIG 1
Gjest norah Skrevet 23. mars 2012 #16 Skrevet 23. mars 2012 Det setningen er nok ikke ment å oppfordre til høflig konversasjon eller gjensidig kompliment. Det er en spontan ytring, som gjerne forsterkes om du følger opp med noe enda mer skittent og frekt Jeg personlig ville gått for noe litt mer eksplisitt enn bare å holde litt hardere og stønne forsiktig, men hver sin smak Jeg vil overhodet ikke ha responsen "aaaw/du og/sier du det du/takk/neimen det var hyggelig sagt" om jeg ytrer noe sånt under akten, det hadde blitt en solid nedtur på stemningen. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #20 Skrevet 23. mars 2012 F.eks når han sier: "Du gjør meg så kåt" Så bra! "Du er så deilig" Synes du? Tusen takk, det er hyggelig å høre! Begge deler bør du smile når du sier. Og passe på at du senere sier at du synes han er deilig også, om du synes det. What? Du mener ikke det seriøst? Da hadde det vært bedre om du ikke sa noe i det hele tatt. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå