nattsvermer Skrevet 23. mars 2012 #1 Del Skrevet 23. mars 2012 Hei! Jeg forsøker å fylle på kortet mitt med et månedskort for studenter? Noen som vet hvilke automater som har det? Jeg sjekker alle jeg finner uten hell, og jeg vet jeg har kjøpt det før, husker bare ikke hvor... (jada, jeg vet jeg kan gå på narvesen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 23. mars 2012 #2 Del Skrevet 23. mars 2012 Alle skal visst ha det: http://www.ruter.no/din-reise/studentbillett/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nattsvermer Skrevet 23. mars 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 23. mars 2012 Rart... jeg trykka meg gjennom menyene på en automat i stad, men fant ingen ting... hmmm. Får vel bare fortsette søket, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 23. mars 2012 #4 Del Skrevet 23. mars 2012 De automatene har aldri vært helt gode... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solbærsaft Skrevet 24. mars 2012 #5 Del Skrevet 24. mars 2012 Legg kortet i hullet på automaten. Velg "periodebillett" -> "30dager m/studentrabatt" -> bla ned til der det står "1". Da får du studentrabatt for sone 1, kr 380. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå