Gå til innhold

Overnatte på Gardermoenflyplass

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som har erfaring at de kommer med sen flight inn til Gardermoen og skal veldig tidlig avgårde med annen fligth neste dag? Er det lov og være på flyplassen om natten? Jeg tenkte og reise i sommer til en gresk øy som kun går fra Oslo så jeg må reise via en annen flyplass kvelden i forveien men så sen avgang som mulig. Hotellene er jo så dyre så jeg tenkte siden flyet går veldig tidlig om morgenen at jeg bare kan være på flyplassen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Been there, done that! Kan ikke si jeg klarte å sove så veldig mye da akkurat:p Dette var i avgangshallen da, ikke mange plassene å velge mellom.. Endte med at vi lå på benkene i kafeteriaen oppe i 2.etagen. Vi var ikke de eneste for å si det sånn. Kan være lurt å ha med et tynt pledd/teppe for det er ikke særlig varmt på flyplassen..

Skrevet (endret)

Ved ankomst i 1. etg er de beste stolene for å sove i, med fotstøtter og litt tilbakelent.

Endret av reiseglad
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Sov ikke noe behagelig,og hadde veldig vondt i ryggen hele dagen etterpå. Men det går helt fint for en natt. Nok lurt i det challenger sier at det er kjekt med et teppe. Blir kaldt der om kvelden

Endret av Rabel
Gjest Silvermist
Skrevet

Helt kurant å sove på skinnbenkene til Peppes i første etasje. Har hatt noen tilnærmet gode netter med søvn der.

AnonymBruker
Skrevet

jeg har tilbrakt to netter på gardermoen. gørrkjedelig. skjønner ikke hvorfor (dette var ca 9 år siden da) men jeg var bare i andre etasje. sov på en sånn flat sofabenk uten ryggstøtte ellerno. sov ikke stort da siden jeg er så jumpy og redd for eiendelene mine.

Skrevet

Jeg har sovet på Gardemoen(fysj det var kjedelig!:P). Bare surr fast bagasjen i kroppen din og legg deg på en benk(bruk jakken som teppe). Leter du godt nok finner du noen stikk kontakter så du kan sitte med laptop'en om du vil:)

AnonymBruker
Skrevet

de fine lenestolene i 1 etasje ved vekslingskontoret, er det mange ledige der om natta? når jeg har gått fordbi der på dagtid så har så å si alle stolene vært opptatt.

Skrevet

de fine lenestolene i 1 etasje ved vekslingskontoret, er det mange ledige der om natta? når jeg har gått fordbi der på dagtid så har så å si alle stolene vært opptatt.

Har aldri sett de stolene der ledige jeg, verken dag eller natt:s

Skrevet

Har gjort det en gang og det gikk helt greit. Innsjekkingen åpner ganske tidlig, tror vi kom oss inn på gateområdet i 5-6 tida. Sov ikke så mye, men hvis man har er tidlig fly hjem går det helt greit.

• 2 uker senere...
Skrevet

Prøvde det for noen år siden, fyllasyk og full i svineinfluensa etter en uke på kos, man overlever, det går greit. Men jeg vil anbefale en jakke/pute til å legge hodet på og noe å ha over seg. Som en annen nevnte er det sykt kaldt. I tillegg til at jeg kan huske jeg ble vekket av kostebiler eller hva enn det var veldig ofte.

Skrevet

Ja, det går fint! :) Hadde med teppe og yatzy, så gikk det greit! :) Dog noe ubehagelig selvfølgelig ;-)

Skrevet

hehe kjenner meg igjen! Har gjort dette flere ganger og har sovet best i de gode stolene i først etg. eller finner man alltid en benk:)

Skrevet

sov på første etasjen en gang, på en benk, ikke så behagelig og litt kaldt (det var like ved heisene til jerbanstasjon)... Klarte å sove bitte litte gran men det som var irriterende var han med sånn gulv vaskebilen som vekket alle som sov og gjorde ganske lite for å være høflig/hensynsfull til reisende! Har aldri sett de "fine" stolene ledige.... tror ikke jeg kunne gjøre det igjen men who knows...

Skrevet (endret)

Har aldri sett de stolene der ledige jeg, verken dag eller natt:s

Ikke jeg heller, de 2 gangene jeg "sov" der... Dessuten var det narkomane/alkoholikere som okkuperte flere av de stolene begge gangene, så frista ikke så veldig å legge seg ned der etter de hadde gått heller.

Endret av Mooky

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...