Gjest finurlig Skrevet 23. mars 2012 #1 Skrevet 23. mars 2012 Jeg har kommet inn på skole i utlandet, og da må jeg legge ved et anbefalingsbrev fra en av mine professorer som beskriver meg som student. Siden hverken jeg eller mange andre studenter i Norge har et personlig forhold til foreleseren, så ble jeg anbefalt å skrive brevet selv, og få en professor til å signere. Men hvordan skal jeg skrive et slikt brev? Har sett noen maler på nettet, men de er ofte amerikanske, og litt for personlige til at jeg kunne brukt dem selv.. Takk for all hjelp
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #2 Skrevet 23. mars 2012 Jeg har kommet inn på skole i utlandet, og da må jeg legge ved et anbefalingsbrev fra en av mine professorer som beskriver meg som student. Siden hverken jeg eller mange andre studenter i Norge har et personlig forhold til foreleseren, så ble jeg anbefalt å skrive brevet selv, og få en professor til å signere. Men hvordan skal jeg skrive et slikt brev? Har sett noen maler på nettet, men de er ofte amerikanske, og litt for personlige til at jeg kunne brukt dem selv.. Takk for all hjelp Snakk med en professor i det faget du liker best/og har møtt professor hvertfall, gjerne en internasjonal/Engelsk professor som har forståelse for behovet av slike anbefalingsbrev.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå