Livets datter Skrevet 16. januar 2004 #1 Skrevet 16. januar 2004 ...dette: Vi har tenkt å ta bilder på kirkegården, og der har vi tenkt å drikke sjampis, for det stod ingensteder at det ikke var lov... Vi drakk forøvrig sjampis i Botanisk hage sist vi giftet oss, og ingen sa noe da.... Øøhm... sist dere giftet dere? Av ren nysgjerrighet, kan du forklare?
Gjest Tex Skrevet 16. januar 2004 #3 Skrevet 16. januar 2004 Tex`s første bryllup Lurer på hvor mange ganger jeg har lagt ut den linken nå...
jea Skrevet 16. januar 2004 #4 Skrevet 16. januar 2004 TEX:Hvordan gjør man dette???Er jo nyskjerrig da vet du :blunke: Dersom du klikker på vårt bryllup- linken min og deretter klikker på couples profile får du se det i en større utgave.... Vi var faktisk ganske fine...om jeg skal si det selv...
Gjest Tex Skrevet 16. januar 2004 #5 Skrevet 16. januar 2004 Sorry, den hjemmesiden er nå kodet :blunke:
Livets datter Skrevet 16. januar 2004 Forfatter #6 Skrevet 16. januar 2004 Sorry, den hjemmesiden er nå kodet :blunke: Fillern! Men ok, nå skjønner jeg litt mer. Morsom ide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå