AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #1 Skrevet 22. mars 2012 Jeg skal bestille time hos et tannlegesenter. Har ikke vært der før, og har bare blitt innkalt hos skoletannlege før, så jeg er litt ukjent med dette. Hvor lenge må jeg regne med å vente før jeg får komme til undersøkelse? Jeg har som sagt ikke vært pasient der før, og jeg tror de kanskje prioriterer de pasientene de har fra før, men jeg vil jo gjerne bli fast pasient fra nå.. Det er et senter med flere tannleger og tannpleiere, og det er det samme for meg hvem av dem jeg får time hos. Det er ganske mange tannleger i byen her, så jeg tror ikke det skal være noen ekstraordinært lang ventetid generelt. Hva er rimelig tid å vente? De har nettbestilling og jeg kan skrive hvilke tidspunkter som passer. Har litt strikt timeplan, og mange dager kan jeg kun etter kl 12. For hvor mange dager fremover bør jeg skrive når jeg kan?
Gjest Andria Skrevet 22. mars 2012 #2 Skrevet 22. mars 2012 Jeg har alltid fått tilbud om en time 1-2 dager etter henvendelse til diverse tannlegekontor. Stort sett tror jeg det går rimelig raskt.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #3 Skrevet 22. mars 2012 Varierer veldig fra kontor til kontor. Min tidligere tannlege var ofte fullbooket i en uke frem i tid, og "gode" tider som lunsj og ettermiddag var gjerne booket i flere uker fremover. De gjorde alltid plass om det var noe akutt. Tannlegen min nå, har som regel ledig time 3-4 dager frem i tid, og jeg kan stort sett velge tidspunkt fritt 1 uke frem i tid.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #4 Skrevet 22. mars 2012 Okei, det var jo ganske raskt! Hos legen så føler jeg det tar en evighet å få time, så under 1 uke som dere snakker om her er jo kjemperaskt i forhold Det haster jo ikke så mye, men når jeg først har bestemt meg forå dra til tannlegen så er det jo greit å få det unnagjort
Gjest Regza Skrevet 22. mars 2012 #5 Skrevet 22. mars 2012 Tar to til tre dager ca, forrige legekontor jeg gikk til var det 3 ukers ventetid, selv om det hastet. Glad jeg byttet =D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå