AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #1 Skrevet 22. mars 2012 går det ann å være deprimert hele tiden i flere år?
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #2 Skrevet 22. mars 2012 går det ann å være deprimert hele tiden i flere år? Jeg har vært deprimert mer eller mindre hele livet. Har selvsagt gått litt opp og ned, men i hele min ungdoms- og voksentid har jeg aldri opplevd lange perioder hvor jeg har følt at livet er bra. Har adhd og går nå på medisiner noe som gjør at humøret mitt er mer stabilt. Går også til behandling hos en terapeut jevnlig ettersom livet mitt svinger så ekstremt opp og ned. Uten medisiner gråter jeg minst 3 ganger i uka, og det har jeg alltid gjort.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #3 Skrevet 22. mars 2012 ja er kronisk deprimert, vært det siden jeg ble diagnosert i 4 års alderen
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #4 Skrevet 22. mars 2012 Velkommen til klubben sier jeg bare. Det er surt å tenke på at man skal slite med psyken sannsynligvis hele livet. Hvordan skal det gå med kjærlighetslivet osv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå