Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Okei, skal prøve å formulere spørsmålet mitt på best mulig måte her..

Når dere har datet en jente, for så å ha fått kalde føtter og "dumpet" henne, HVA var grunnen? Gikk dere fra å ha sansen for henne og at dere møttes jevnlig til å plutselig ikke ta kontakt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg antar at du leter etter årsaken til noe som har skjedd i ditt eget liv.

Men det er veldig vanskelig å kunne lære noe av hva som har skjedd andre i denne sammenhengen da dette vil være helt individuelt.

Det kan være mange ulike grunner. Og mange ulike måter å reagere på.

Men når man får kalde føtter så er det selvfølgelig lett å feige ut.

Skrevet

Når dere har datet en jente, for så å ha fått kalde føtter og "dumpet" henne, HVA var grunnen? Gikk dere fra å ha sansen for henne og at dere møttes jevnlig til å plutselig ikke ta kontakt?

Det dukket plutselig opp en snerten bimbette på min rebound. Pretty beats ugly, right?

Men alvorlig talt, det kan skyldes så mye. Det er vanskelig å svare helt konkret på. Men alt koker ned til manglende interesse når det kommer til stykket. Dette er ikke noe man får gjort noe med. Man kan ikke tvinge noen til å like deg. : /

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd det også. Men da fra min side. Første date var kanonbra, på den neste var det litt måten han bevegte seg på, glimt av litt femi fakter og da ble det nok :)

Høres sikkert sykt ut, men det er det negative med nettdating. Man bygger på forhånd opp forventninger, har disse intakt på første date. Så tenker man hvordan det var, og kommer fram til at dette var både kjekt og koselig.

På andre date, vet man hva man går til, og har da anledning til å se vedkommende i nytt lys. Da kommer også den kritiske sansen fram, og det er da man ser eller hører noe man ikke liker.

Derfor liker jeg best å treffe irl, Man ser med en gang om det er noe, og kan heller bygge utfra det:)

Gjest Bella111
Skrevet

jeg er dame,så er vel egentlig ikke meg du spør.

men jeg er vel litt sånn at jeg ofte får "kalde føtter" å stikker av...ofte uten å si noe :sjenert:

grunnene kan være mange,

-jeg finner en ny å bedre

-er mannen for innpåsliten og masette stikker jeg straks

-blir for opphengt i fremtid(med meg)

-går for fort frem skal møte hele familien så fort.

-noen ganger kjeder bare folk meg,selv om de i utgangs punktet virket så bra.

er vel egentlig flere grunner men de som får meg til å stikke meget fort.

jeg er foresten i 20 åra .

Gjest .-L-.
Skrevet

Du må nok gi oss mer info om hva som skjedde. Hvorfor han fikk kalde føtter kan være alt fra at han møtte en annen jente til at han ikke syntes du var hans type.

AnonymBruker
Skrevet

Oppdager jeg for eksempel tegn til at hun er eiesyk eller golddigger, da går interessenivået til null in no time.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at såkalt kalde føtter handler om usikkerhet på et eller annet nivå.

Enten er han usikker på sine egne føleser, dvs at han ikke er interesset nok og dermed backer ut før det blir for vanskelig.

Eller så er han usikker på dine følelser og backer ut fordi han ikke tør.

Gjest Maruwan
Skrevet (endret)

Når dere har datet en jente, for så å ha fått kalde føtter og "dumpet" henne, HVA var grunnen?

Ihvertfall ikke "kalde føtter".

Ikke at det har skjedd så ofte, men de gangene det har skjedd så har jeg i utgangspunktet syntes at personen f.eks. var pen, eller hadde en eller annen kvalitet som jeg har funnet tiltrekkende. Så har vi blitt bedre kjent, og jeg har funnet ut at hun ikke er noe for meg allikevel, ikke min type. Noen ganger har sikkert rollene vært byttet om også.

Gikk dere fra å ha sansen for henne og at dere møttes jevnlig til å plutselig ikke ta kontakt?

Stort sett ingen kontakt etterpå, ja. Blir bare masse mas hvis en skal fortsette å ha kontakt, spesielt dersom den ene parten fortsatt er hypp og den andre ikke er det. Dersom begge er like uinteressert så kan en sikkert holde kontakten, men da ser jeg heller ikke helt poenget.

Endret av Maruwan
Skrevet

Det bunner vel ofte i at man finner ut at kjemien bare ikke stemmer. Da hjelper det ikke hvor pen eller snill vedkommende er.

Noen ganger er det forskjellig verdier og standpunkter som gjør at man kanskje ikke klarer å oppretthole interesse for en person.

Skrevet

jeg er dame,så er vel egentlig ikke meg du spør.

men jeg er vel litt sånn at jeg ofte får "kalde føtter" å stikker av...ofte uten å si noe :sjenert:

grunnene kan være mange,

-jeg finner en ny å bedre

-er mannen for innpåsliten og masette stikker jeg straks

-blir for opphengt i fremtid(med meg)

-går for fort frem skal møte hele familien så fort.

-noen ganger kjeder bare folk meg,selv om de i utgangs punktet virket så bra.

er vel egentlig flere grunner men de som får meg til å stikke meget fort.

jeg er foresten i 20 åra .

Mye bra her, gjelder for oss gutta også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...