Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Igår trakk jeg den ene visdomstanna mi. Trodde det skulle være kun noen minutter, men varte nærmere 40 min. Hu klarte rett og slett å ikke få den ut. Så hun måtte skjære i tannkjøttet og borre gjentatte ganger for å knuse tanna. Ble så sliten i kjeven av å sitte med munnen oppe. tror ikke hun forventet at det skulle ta så lang tid. Ble sydd etterpå og hovnet ganske mye opp i kinnet der hvor tanna ble trukket. Klarte nesten ikke å snakke fordi jeg hadde fått bedøvelse gjentatte ganger.

Fikk respet på smertestillende, fikk også bedskje om at jeg kanskje ville hovne opp ganske mye om par dager. Har også lest at man får ufattelig vondt dagene derpå. Men samma dagen klarte jeg å spise helt fint. Og idag har jeg spist knekkebrød og har ikke vondt i det hele tatt. Trenger nesten ikke å spise smertestillende.

Noen fler som har opplevd å ikke ha vondt i det hele tatt? Er jo helt fantastisk at jeg ikke har vondt, men er kanskje ikke helt det vanlige?

Fortell om da DU måtte trekke visdomstanna!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg måtte til tannlege på tirsdag og han klarte å trekke visdomstanna på null komma niks :). Alt gikk helt fint, ingen smerter eller hevelse. Har ikke rørt smertestillende tabletter. Så spiste jeg som normalt etter 4 timer, ventet såpass mye med vilje. Men dagen derpå var jeg veldig slapp. Ble utrolig sliten av alt og sov nesten hele dagen. Men jeg tror jeg reagerte sånn på grunn av bedøvelsen.

Gjest Andria
Skrevet

Jeg har trukket en av mine visdomstenner, og tannen var ute på et par sekunder. Var bare litt øm der hvor den ene bedøvelsessprøyten ble satt, men ellers hadde jeg ikke smerter etterpå. Håper jeg er like heldig med de resterende visdomstennene. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...