AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #1 Skrevet 22. mars 2012 Hei Jeg skal i et selskap til søndagen og det er viktig for meg å har litt hvite tenner! Noen som vet om noe man kan få kjøpt fra apoteket eller andre plasser som gir resultat!?
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #3 Skrevet 22. mars 2012 Er ikke ute etter blendende smil, men mine er sykt gule pga diverse medisiner! TS
Burn Skrevet 22. mars 2012 #4 Skrevet 22. mars 2012 På grunn av et selskap? Så du plages ikke av gule tenner ellers, kun når det kommer til selskap? Ærlig talt, jeg tror du selv skjønner at dette blir litt dumt. Beklager, men jeg har ingen råd å komme med. Søk råd hos lege dersom det skylles medisiner.
kisskissbangbang Skrevet 22. mars 2012 #5 Skrevet 22. mars 2012 SmileLab, selges på Vita. Den gir raskt resultat dersom du bruker den en time to ganger om dagen. Men jeg garanterer ikke for emaljen din.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #6 Skrevet 22. mars 2012 Burn: please ikke uttale deg når du ikke vet noe om meg og mitt! Kan du svare, så svar. Kan du ikke, så la vær! kisskissbangbang: tusen takk..Skal sjekke det ut imorgen :D TS 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #9 Skrevet 23. mars 2012 Burn: please ikke uttale deg når du ikke vet noe om meg og mitt! Kan du svare, så svar. Kan du ikke, så la vær! kisskissbangbang: tusen takk..Skal sjekke det ut imorgen :D TS http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=33216625 Denne har jeg nettopp brukt og er Kjempe fornøyd! Så tydelig resultat etter 2 behandlinger. Kjapt, billig og enkelt! 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #10 Skrevet 23. mars 2012 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=33216625 Denne har jeg nettopp brukt og er Kjempe fornøyd! Så tydelig resultat etter 2 behandlinger. Kjapt, billig og enkelt! Crest Whitestrips heter det. Et sikkert produkt fra USA.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #11 Skrevet 23. mars 2012 Takk! Hvor lenge må en vente på resultatet?^^
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå