AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #1 Skrevet 22. mars 2012 Har bestilt reise, men det er såååå lenge til. Har så reisefeber, noen tips mot det ? Hadde vært litt deilig og ikke gledet seg sånn mange mnd før!
Aldrisur Skrevet 22. mars 2012 #2 Skrevet 22. mars 2012 Å gå og glede seg til turen er jo halve moroa det! Google bilder, les på tripadvisor, drøm deg bort og lær masse om stedet på forhånd.
TheSgirl Skrevet 22. mars 2012 #3 Skrevet 22. mars 2012 Jeg er akkurat likens,og jeg har ikke en gang fått bestilt reisen enda! Vansker med å bestemme meg så sitter å glaner på nett hver kveld for å finne ut hvor turen skal gå.. Men som AldriSur skriver så er jo halve av opplegget å glede seg til avreise! :D
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #5 Skrevet 22. mars 2012 London går turen til! Klart det er halve moroa, men er såpass lenge til at jeg synes ventetiden bare blir sååå mye lenger!
Aldrisur Skrevet 22. mars 2012 #6 Skrevet 22. mars 2012 Ok. Men ha en fin tid fram til avreise og kos deg masse i London når den tid kommer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå