AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #1 Skrevet 22. mars 2012 Sykler du til skole/jobb? Hvor langt er max du gidder å sykle?
Arlea Skrevet 23. mars 2012 #2 Skrevet 23. mars 2012 Bruker å sykle til skolen, ni kilometer unna meg. Vet ikke om jeg hadde orket om det var et busstibud som passet, men bussen jeg tar til skolen skal gjennom sentrum først, og med lyskryss, rushtrafikk og whatnot blir det enklere med sykkel. Tar dog buss om været er dårlig, men stort sett går det hele året med mindre det er snakk om feks mye vind og snøfall.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2012 #3 Skrevet 24. mars 2012 Bruker å sykle til skolen, ni kilometer unna meg. Vet ikke om jeg hadde orket om det var et busstibud som passet, men bussen jeg tar til skolen skal gjennom sentrum først, og med lyskryss, rushtrafikk og whatnot blir det enklere med sykkel. Tar dog buss om været er dårlig, men stort sett går det hele året med mindre det er snakk om feks mye vind og snøfall. Samme her, bare at jeg har åtte km hver vei og har faktisk bus som passer (men som tar lengre tid, siden den skal igjennom sentrum i rushen).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå