AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #1 Skrevet 22. mars 2012 Er litt bekymret for min mor, og legene vet ikke hva som feiler henne. Hun ble som lita hjerteoperert for hun hadde hull i hjertet, og eneste problemene hun har hatt siden er at hun har blitt fort sliten. Hun har alltid vært plaget med at hun trimmer og trimmer, men er like andpusten etter 6 mnd som da hun startet. Så begynte det å bli verre, hun fikk vondt i brystet og venstre arm, og ble forferdelig slapp av ingenting. Og dette skjer bare på ettermiddag/kveld. Når hun fikk disse symptomene gikk hun til legen, så ble hun sendt på en stresstest. Der fant de ut noe var galt, men ikke hva. Hun ble så sendt bort på et større sykehus da de var sikre på hun hadde angina slik som moren hennes hadde. På sykehuset gikk de inn i blodårene hennes, men der fant de ingen tegn på innsnevring, hun hadde ikke angina likevel. Så sendte de henne til ultralyd, og alt så normalt ut. Men hun fikk nettopp vite at hennes høyre hjertekammer er større enn det skal være. Hva kan feile hjertet hennes?:S Jeg er livredd for å få noe med mitt hjerte! Bør jeg undersøke meg, selv om jeg ikke har noen symptomer?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå