Jente_20 Skrevet 22. mars 2012 #1 Skrevet 22. mars 2012 I fjor vår møtte jeg en gutt...Han hadde nettopp slått opp med kjæresten sin, sa at det var hardt en måned, men nå skjønte han at det ikke var rett mellom dem likevel, og at det var flott at de hadde slått opp. Så vi holder på da, i to-tre måneder, begge med instilling om at vi hadde lyst å være single,..Så kom jo følelsene mine og jeg måtte bare spørre han hva han tenkte. Han ville ikke ha kjæreste. Ok, så bryter jeg kontakten. Møter han overalt og på byn prøver jeg å overse han fullstendig og bare smile og holder andre gutter i hendene bare for å vise han at jeg er over han..Men når vi begynner å snakke, sier han at jeg er den kuleste jenten han har møtt og at alle andre jenter bare er kjedelig. Så roter vi litt på byn, før jeg løper hjem.. Selv om jeg føler meg "sterk" der og da, fører det likevel til at jeg etter dette ikke klarer å slutte å tenke på han uken som kommer. Noen av vennene mine sier at han bare vil ha bekreftelse på byn, andre skryter han opp i skyene og sier at han er en fantastisk gutt, og at han liker meg, men han er sjenert og ikke prøver seg fordi jeg gir inntrykk av at jeg er over han. Jenter og gutter, hva tror dere? Blir så sliten av dette her og vet ikke hvordan jeg kommer over han... =(
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #2 Skrevet 22. mars 2012 hadde han virkelig vært forelska ville han jo gått inn i et forhold med deg sånn at du ikke kanskje skulle funnet noen andre. Han vil helt sikkert ha noe ufopliktene
Gjest Purple Haze Skrevet 22. mars 2012 #3 Skrevet 22. mars 2012 Hvor gamle er dere? Virker veldig "fjortisopplegg" dette. Snakk med han? 1
Gjest Søgni Skrevet 22. mars 2012 #4 Skrevet 22. mars 2012 Hvis du prøver å komme over han, så er det sikkert best å faktisk slutte å kline med han på byen Hvis du er interessert i noe mer, så bør du nok ta det opp med han, i stedet for å spekulere basert på andres inntrykk.
Jente_20 Skrevet 22. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 22. mars 2012 Jeg vet, jeg må bare snakke med han...Er midten av tyveårene, og ikke mye fjortistendenser fra noen av oss, ... syns bare det er vanskelig fordi jeg er redd for å ta det opp med han, i frykt om at han avviser meg og han ikke lenger er på på byn...Men jeg vet det er det som må til...takk for svar
Gjest Søgni Skrevet 22. mars 2012 #6 Skrevet 22. mars 2012 Men det må da være mye bedre å få det avklart, i stedet for å gå rundt å være redd for at han skal avvise deg? Du sier jo selv at du ikke vet hvordan du kommer over han, og jeg tror ikke du kommer over han ved å utsette å ta det opp samtidig som du fortsetter å rote med han, akkurat. I tillegg er han jo ikke tankeleser, så hvis han tror du ikke er interessert så kan man ikke beskylde han for å ikke ta hensyn eller noe sånt. Det er nok flere enn fjortisene som opplever sånt
Reaper Skrevet 22. mars 2012 #7 Skrevet 22. mars 2012 Hvor gamle er dere? Virker veldig "fjortisopplegg" dette. Snakk med han? Synes det meste her på forumet virker fjortis. Men ikke så mye annet å vente når de fleste her er rundt 20. Er man voksen da? Naaah...
Gjest Søgni Skrevet 23. mars 2012 #8 Skrevet 23. mars 2012 Synes det meste her på forumet virker fjortis. Men ikke så mye annet å vente når de fleste her er rundt 20. Er man voksen da? Naaah... Blir problemstillingen mindre reell for den som starter en tråd hvis vi som leser den ikke kan relatere oss til temaet, eller problemet virker "fjortis"? På et singelforum mener jeg dessuten at det må være rom for slike spørsmål. Folk er forskjellige, og uttrykker seg også forskjellig. På samme måte som vi leser ting forskjellig, ut fra bl.a. egne erfaringer. Ang. det du skriver om mange fjortiser på forumet generelt, så har du kanskje et poeng, men jeg synes at fjortisoppførsel er et større problem enn akkurat problemstillingene. Forresten finnes det faktisk ingen god definisjon på hva som kjennetegner en voksen. Men alt dette blir jo veldig off-topic.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå