AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #1 Skrevet 22. mars 2012 Sølte Motorolje på asfalten i gården for et par dager siden. Hvordan i allverden får jeg vekk flekkene?
Bjørn82 Skrevet 22. mars 2012 #2 Skrevet 22. mars 2012 Sølte Motorolje på asfalten i gården for et par dager siden. Hvordan i allverden får jeg vekk flekkene? Det er ikke så lett å få dem vekk. Du kan forsøke med et stoff som heter oildry. En slags grusaktig greie som du strør over der du har griset olje. Ellers så kan du prøve å helle på skikkelig sterkt zalo vann.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #4 Skrevet 23. mars 2012 Sagflis hjelper nok ikke, da det er prøvd. Men det er fortsatt flekker/merker i asfalten som jeg må få bort.....
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #6 Skrevet 23. mars 2012 Asfalt er laget av olje, så når du sølte olje på den har den sannsynligvis løst opp og trukket inn i asfalten. Det gjør at den ser mørkere ut, og du vil ikke få det til å se ut som resten av asfalten.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #7 Skrevet 23. mars 2012 Olje på asfalten betyr ødelagt asfalt desverre. Lykke til:)
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #9 Skrevet 26. mars 2012 Det er lettere å dynke resten av asfalten i olje og la alt få samme farge, enn å få olje opp fra den asfalten du alt har dynket i det...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå