AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #1 Skrevet 22. mars 2012 Rare ting jeg alltid har fundert over: 1. Når dere skal henge sokkene til tørk. Hvorfor tar dere bryet med å henge opp sokkene med klesklype, og ikke bare henger dem over snoren? 2. Hva skjer om man aldri(!) vokser/barberer/stusser håret der nede? Etter 50 år? Andre?
Gjest santus Skrevet 22. mars 2012 #2 Skrevet 22. mars 2012 Folk som smatter.... Det er så ufyselig! Samme om det er på en tyggis, brødbit, kake, potet, kjøtt you name it. Tygg med munnen lukket! 1
sodastream Skrevet 22. mars 2012 #3 Skrevet 22. mars 2012 1. De har det nok med seg hjemmefra og er fullstendig overbevist om at det er en eller flere logiske hrunner til det. Selv om det ikke er det. Bare vent å se lol lenger nedover i tråden. 2. Prøv selv men ikke illustrer med bilder i forumet etterhvert er du snill
Snøvott Skrevet 22. mars 2012 #4 Skrevet 22. mars 2012 Folk som tygger med munnen åpen. Vær så snill, slutt, det er kvalmt. Folk som snakker med mat i munnen, eller spør meg om noe og forventer svar med en gang når det er tydelig at jeg har munnen full av mat.
skandale Skrevet 22. mars 2012 #5 Skrevet 22. mars 2012 Jeg snakker med mat i munnen, men skjuler biten godt i kinnet når jeg prater. Gjør det fordi jeg har så kort lunsjpause, men gjerne vil rekke en prat med kolleger/få unna litt arbeid fordet. 1
Snøvott Skrevet 22. mars 2012 #6 Skrevet 22. mars 2012 Jeg snakker med mat i munnen, men skjuler biten godt i kinnet når jeg prater. Gjør det fordi jeg har så kort lunsjpause, men gjerne vil rekke en prat med kolleger/få unna litt arbeid fordet. Ok, den kan passere under tvil. Å tygge åpenlyst mens du snakker, derimot.. 1
sodastream Skrevet 22. mars 2012 #7 Skrevet 22. mars 2012 Jeg snakker med mat i munnen, men skjuler biten godt i kinnet når jeg prater. Gjør det fordi jeg har så kort lunsjpause, men gjerne vil rekke en prat med kolleger/få unna litt arbeid fordet. Fysj Bare ekkelt å lese - gjemmer biten ...
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #8 Skrevet 22. mars 2012 Jeg blir så irritert når jeg snakker med selvopptatte mennesker. Jeg har ei venninne fra studiet som jeg henger mye med på skolen, i praksis og på fritiden. Hun er veldig hyggelig, men jeg reagerer mer nå for tiden på hvor selvopptatt hun er. Hvis jeg sier noe jeg mener eller har opplevd, rekker jeg nesten aldri å fullføre før hun kommer med et eksempel hun selv har opplevd. Er ikke det utrolig frekt? Et eksempel: Meg: "Jeg gleder meg til i middagen i dag. Jeg og hu jeg bor med skal lage.." Hun: "Jaaaa. Hun jeg bor med lager såååå ofte middag til oss! Jeg digger å bo med hun." Jeg blir helt matt:P Et annet eksempel er hvis jeg sier noe læreren min har gitt meg ros for på skolen, så MÅ hun nevne noe hun selv også har fått ros for av samme lærer. Det er akkurat som hun ikke takler at andre har opplevd noe positivt. Da må hun liksom fylle med noe selv. Er det fler enn meg som reagerer på sånne folk? Skjønner de ikke selv hvor dumt det blir? Jeg tar meg alltid tid til å lytte til hva andre sier!! 1
Mooria Skrevet 22. mars 2012 #9 Skrevet 22. mars 2012 Rare ting jeg alltid har fundert over: 1. Når dere skal henge sokkene til tørk. Hvorfor tar dere bryet med å henge opp sokkene med klesklype, og ikke bare henger dem over snoren? 2. Hva skjer om man aldri(!) vokser/barberer/stusser håret der nede? Etter 50 år? Andre? Jeg skjønner ikke hvorfor folk bruker klesklyper i det hele tatt, det er et totalt overflødig produkt som dessuten lager stygge merker i tøyet. Jeg har vasket klær halve livet mitt, men har aldri hatt noe behov for klesklyper:-) Nr.2 orker jeg ikke engang å tenke på, for da mister jeg matlysten for resten av dagen. Kvalmt!
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #10 Skrevet 22. mars 2012 Rare ting jeg alltid har fundert over: 1. Når dere skal henge sokkene til tørk. Hvorfor tar dere bryet med å henge opp sokkene med klesklype, og ikke bare henger dem over snoren? 2. Hva skjer om man aldri(!) vokser/barberer/stusser håret der nede? Etter 50 år? Andre? 2. Det er jo mange som aldri vokser/barberer/stusser rundtom i verden. Hva tror du skjer da? Håret vokser til sin maks lengde før det etterhvert faller av. Deretter kommer et nytt hårstrå. Det er ikke slik at det bare vokser og vokser og vokser og aldri slutter. Tror du at folk som aldri har fjernet hår fra feks armene plutselig ender opp med meterlange hår på armene? 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #11 Skrevet 22. mars 2012 Jeg skjønner ikke hvorfor folk bruker klesklyper i det hele tatt, det er et totalt overflødig produkt som dessuten lager stygge merker i tøyet. Jeg har vasket klær halve livet mitt, men har aldri hatt noe behov for klesklyper:-) Nr.2 orker jeg ikke engang å tenke på, for da mister jeg matlysten for resten av dagen. Kvalmt! Klesklypene: Enig! Kanskje det er en tvangstanke? Når jeg har spurt dem som gjør det, har de ingen logiske svar. Man bare gjør det, fordi man alltid har gjort det. Selvfølgelig, om man sette klærne ute på tørk i vinden er det logisk. Men inne? *kløsegihodet*
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #12 Skrevet 22. mars 2012 Skjer jo seff ingenting spess om man ikke barberer seg. Hva tror du skjedde før da? Er fortsatt mange som ikke gjør det. Du får bare en stor dott, er ikke sånn at det til slutt ligger nedi gulvet liksom. dohh. 3
yes2yes Skrevet 22. mars 2012 #13 Skrevet 22. mars 2012 Jeg bruker klesklype av den grunn at sokkene detter ned i mellom strengene om jeg prøver å henge dem der. Verre en det er det nok ikke. Forøvrig synes jeg ikke noe om folk som peller seg i nesen i lengre tid, ei heller de som synes det er problemfritt å lene stolen bakover i et fly med minimal plass til beina. Og folk som plutselig skriker og blir helt fra seg om de møter på en kjendis. Skal jeg først demonstrere at noen har hatt positiv påvirkning på livet mitt, kan jeg likegodt rope og klemme mine foreldre heller enn Brad Pitt. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #14 Skrevet 22. mars 2012 Jeg bruker klesklype av den grunn at sokkene detter ned i mellom strengene om jeg prøver å henge dem der. Verre en det er det nok ikke. Forøvrig synes jeg ikke noe om folk som peller seg i nesen i lengre tid, ei heller de som synes det er problemfritt å lene stolen bakover i et fly med minimal plass til beina. Og folk som plutselig skriker og blir helt fra seg om de møter på en kjendis. Skal jeg først demonstrere at noen har hatt positiv påvirkning på livet mitt, kan jeg likegodt rope og klemme mine foreldre heller enn Brad Pitt. Men sokkene detter jo ikke ned! Fysisk umulig når man tenker på tyngdepunktet. Hvor små sokker har du da? Har du det vindfullt inne i huset? 1
Mooria Skrevet 22. mars 2012 #15 Skrevet 22. mars 2012 Jeg bruker klesklype av den grunn at sokkene detter ned i mellom strengene om jeg prøver å henge dem der. Verre en det er det nok ikke. Jeg pleier å henge midten av sokkene over strengene. De har aldri falt ned:-) Nå bruker jeg tørketrommel da, så jeg slipper å bruke tid på å henge opp hver enkelt sokk.. Men jeg henger jo opp ullsokker, og de detter heller ikke ned:-)
Gjest Elseby13 Skrevet 22. mars 2012 #16 Skrevet 22. mars 2012 For at sokkene ikke skal blåse bort (ute). For å holde sokkene samlet(inne).
yes2yes Skrevet 22. mars 2012 #17 Skrevet 22. mars 2012 Men sokkene detter jo ikke ned! Fysisk umulig når man tenker på tyngdepunktet. Hvor små sokker har du da? Har du det vindfullt inne i huset? De fleste sokkene rekker til langt under ankelen, og det er relativt lang avtand mellom hver snor, så å legge hver enkelt over flere snorer blir og umulig. Ikke vindfult nei, men heller det at jeg sjeldent lar snoren(e) stå stille i løpet av dagen, med tanke på alt jeg kommer borti den med eller slenger på den. I så tilfelle funker klesklyper ypperlig. Brukte de til truser og før, men det fant jeg ut var til liten nytte. 1
Bernardette Skrevet 22. mars 2012 #18 Skrevet 22. mars 2012 Finnes det faktisk voksne mennesker som oppriktig ikke vet hva som skjer om man ikke barberer seg nedentil på et år? Sånn helt på ordentlig?
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #19 Skrevet 22. mars 2012 2. Hva skjer om man aldri(!) vokser/barberer/stusser håret der nede? Etter 50 år? Nøyaktig det samme som skjer om man aldri vokser/barberer/stusser øyenvippene. Dette kan jeg fortelle etter mine 30 år med behåring der nede. Dersom det skjer noe revolusjonerende nytt etter de neste 20 skal jeg komme tilbake med oppdatert rapport.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #20 Skrevet 22. mars 2012 De fleste sokkene rekker til langt under ankelen, og det er relativt lang avtand mellom hver snor, så å legge hver enkelt over flere snorer blir og umulig. Ikke vindfult nei, men heller det at jeg sjeldent lar snoren(e) stå stille i løpet av dagen, med tanke på alt jeg kommer borti den med eller slenger på den. I så tilfelle funker klesklyper ypperlig. Brukte de til truser og før, men det fant jeg ut var til liten nytte. Men kan du ikke bare henge over en snor, da? Tar mindre plass gjør det også.. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå