Gå til innhold

Kofferthumor

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du noen historier der du vil fortelle om noe som fikk deg til å tenke koffert? Enten fra forum eller virkeligheten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker høna di. (hvis dama har en høne til kjæledyr).

Skrevet

Når folk sier noe lignende som "æ kjæm"/"jeg kommer"

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker høna di. (hvis dama har en høne til kjæledyr).

Er det vanlig å ha en høne til kjæledyr? :)

• Liker 1
Skrevet

Litt pussy , spør du meg.

• Liker 1
Skrevet

Veit ikke. Jeg hadde det da jeg var lita :)

Skrevet

Litt pussy , spør du meg.

hahaha. :danse:

Skrevet

Det er virkelig ikke alt en skal putte i munnen. (Sitat fra en kukkebok).

• Liker 3
Skrevet

Det er virkelig ikke alt en skal putte i munnen. (Sitat fra en kukkebok).

*kokkebok. :flau:
  • Liker 2
Skrevet

Jeg finner ikke musa mi! Musa mi er så treg i dag... osv. Får i hvert fall meg til å tenke på en annen mus enn PC-musa. :fnise:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jobber i åpent landsskap, og før jeg tenkte meg om utbrøt jeg til min leder "musa mi funker ikke". Det ble en god latter på oss alle. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var en klut som hadde vært på vask og jeg lurte på om var tørr nå, så jeg spurte dama "ja er den tørr nå da, eller er den dryppende våt?"

Vi bare så flaut på hverandre :fnise:

Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

jeg tenker koffert når folk spør "er du våt nå?" etter at jeg har vært ute i regnværet. eller når jeg sier det selv så kommer jeg på at det kanskje hørtes koffert ut :gjeiper:

Endret av Nuppdupp
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker koffert når noen spiser banan.

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

jeg er veldig glad i milkshake, og i ungdomtiden drakk jeg ofte milkshake fra mcdonalds. da fikk jeg mange kofforttanker da!!

.... man suger og suger for harde livet til det ENDELIG kommer en småseig hvit masse ut :wow:

pluss at man skvetter litt til når det endelig kommer også :ler:

Endret av NozMonster
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker koffert når noen rister milkshaken!

AnonymBruker
Skrevet

jeg satt å holdt på med noe greier på jobb som jeg ikke fikk til i det heletatt...åså føler jeg tydeligvis for å si det ut veldig høyt: det er så jævlig trangt å jeg stikker den bare inn i feil hull!

da begynte alle å le ;p ikke så rart..men ellers så sier de fleste at uansett hva jeg sier nesten tenker de bare koffert uten at jeg mener noe med det. nå har jeg også kalle navn som i høyeste grad kan oppfattes koffert men tror ikke jeg skal avsløre disse her:)

AnonymBruker
Skrevet

Vitsen " Det er ikke pølsa man blir feit av,det er sausen!".

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Jeg tenker aldri koffert, nesten. Utenom når jeg var sammen med en homofil mann for noen dager siden, og da tenkte jeg på ALT som en penis. Hvis det var snakk om størrelse på noe, så tenkte jeg på penis, hvis det var snakk om å beskrive noe, så tenkte jeg på penis. Var helt rart.

Der og da forstod jeg noen menn på et vis, hvordan de konstant kan se "koffert"-greien i alt mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...