AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #1 Skrevet 22. mars 2012 Jeg har lagt merke til at de fleste jeg ser som jobber på McDonald er stort sett tynne, er jenter og ser ellers ganske så ok ut. Hva er grunnen til det? Må de holde seg i form for å jobbe der og ha et visst utseende? Er det tilfeldig? Eller er de så lei maten at de spiser bare salat :gjeiper: ? Det gjelder forresten ikke bare mcdonald, men også alle andre gatekjøkken jeg har vært på og pizzabarer. Blir de ikke fristet av maten de selger??
challenger Skrevet 22. mars 2012 #2 Skrevet 22. mars 2012 Tipper de blir rimelig lei av den matosen de står og jobber i altså! Maten frister sikkert ikke like mye når man ser hvor mye frityroljer og fett osv. som blir brukt i tilberedningen..
Gjest Nuppdupp Skrevet 22. mars 2012 #3 Skrevet 22. mars 2012 hvorfor tror du det da? sjefen ansetter ikke feite damer 1
Crazyparrotwoman Skrevet 22. mars 2012 #4 Skrevet 22. mars 2012 dette har jeg også merket på de 3 mc donaldesne vi har, har bare sett en som er overvektig, og jentene ser generelt bra ut :S da må det sises at det er lett å stige i lønn på mc donalds og de har generelt god konkuranse dyktig lønn der så da er det mange søkere, og har man mange søkere kan man være krese å ansette de pene, livlige, friske folka. men det er bare min teori =) har hørt fra venner som jobber der at lønna er god..
Gjest Badabing Skrevet 22. mars 2012 #5 Skrevet 22. mars 2012 Jeg jobbet på gatekjøkken da jeg var "ung" og jeg har aldri hatt mindre lyst på en burger enn da jeg jobbet der. Ble vaksinert ganske tidlig av å stå i frityrlukt hele dagen. Stinket frityr av meg også, måtte alltid vaske håret når jeg kom hjem fra jobb. Spiste ikke en burger eller pølse på mange år etterpå.
Gjest Andria Skrevet 22. mars 2012 #6 Skrevet 22. mars 2012 Det er vel stort sett "pene" og slanke unge mennesker som blir ansatt på slike steder, generelt sett. Det er i hvert fall det inntrykket jeg har.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #7 Skrevet 22. mars 2012 Du får aldri mindre lyst på maten du lager når du jobber med mat. Det har ingenting med hygiene og tilberedning å gjøre. Men du blir dritt lei! Har selv jobbet på en La Baguette, og baguettene var gode den første uka. Så orka jeg ikke mer av det og ville mye heller ha tørre brødskiver til lunsj..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå