Gå til innhold

Pyro-gutter tilstått....


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Abelone

Ja, så har de tilstått da, disse gutta på Sør-Arnøy som har stiftet branner på den lille øya, så hele folket er i sjokk og sorg... Godt at de har funnet ut hvem det er som har gjort det, så kan folk begynne å arbeide seg videre. Det må være tragisk for et så lite lokalsamfunn, og gå rundt å skule på hverandre "er det ham tro.."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Tror vi skal vente med denne debatten her inne. Det er en liten plass som du vet.

Saken er ikke ferdig etterforsket og det er barn under den kriminelle lavalder.

Hørte nå at det var et motiv og at psykiatere burde tilkalles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Abelone

Jeg har ikke tenkt å debattere så mye, bare et lite hjertesukk om at det må være tungt å bo på et sted som er så lite når det skjer slike vonde ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal vi ikke kunne diskutere dette på generelt grunnlag? Det kan jo hende datteren til mullah krekar frekventerer forumet også, eller kona til Brynjar Meling, eller hun alenemoren med 17900 i mnd. Listen er lang.

Forøvrig så tror jeg de guttene etterhvert må finne seg et annet sted å bo, det går ikke å bo i en liten bygd fremover når de har gjort noe slikt. De neste 50 år kommer de til å være "de som tente på". Skal de kunne legge det bak seg og starte pånytt fra mål, så må de ha omgivelser uten de holdningene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fulgt med på saken, så jeg har ikke fått med meg motiv etc.

Men jeg synes sååå synd på de foreldrene til guttene.

Det må være så jævlig! Selv har jeg kommet til å ha skyldfølelse i maaange år selv om det var ungene som gjorde det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror vi skal vente med denne debatten her inne. Det er en liten plass som du vet.

Saken er ikke ferdig etterforsket og det er barn under den kriminelle lavalder.

Hørte nå at det var et motiv og at psykiatere burde tilkalles.

Var de ikke 15 år. Isåfall er de over den kriminelle lavalderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordlending

Sønnen i huset er siktet for å ha startet brannene, en kamerat av ham er medskyldig i noen av branneeeeene.

Helttragisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...