Gjest LIne Skrevet 22. mars 2012 #1 Skrevet 22. mars 2012 Jeg har møtt en utrolig fin gutt. Da vi ikke fikk nok av hverandre valgte jeg å utsette mensen. Nå har jeg utsatt mensen i ca 2 uker og jeg har fått helt utrolig ømme og tunge pupper. I de siste dagene har jeg også hatt magekramper, som kraftige mensen smerter. Nå klarer jeg rett og slett ikke å legge fra meg tanken på at jeg kanskje er gravid. Jeg har ganske store pupper, så hvis jeg har ligget på magen i en hard seng så hender det ofte at jeg får ømme pupper, men ikke slik som nå. Er det noen som har lignende erfaringer ved utsettelse av mensen? Jeg tok siste pillen i går, så hvis jeg ikke får mensen om noen dager så tar jeg en test. Er det noen som vet om p-pillen mister styrke hvis man utsetter mensen? Jeg tror ikke jeg har glemt piller heller. Noen som har noen tanker å dele? På forhånd takk for svar.
sarlum Skrevet 22. mars 2012 #2 Skrevet 22. mars 2012 Skal ikke miste styrke nei, jeg kan hoppe over tre ganger på rad uten at det gjør noe.. men igjen så er dette ulikt fra type p-piller og person til person. Jeg synes det er best og bruke hele neste brett når jeg utsetter, for da får jeg mensen på samme dag som jeg bruker.. når du fortsetter å bruke pillene et par dager ekstra, eller 2 uker som du, tar det ofte flere dager fra siste pille til du får mensen enn du ellers får..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå