Gjest Anna.S Skrevet 22. mars 2012 #1 Skrevet 22. mars 2012 (endret) Jeg sitter her med morgenkaffen og vet ikke om jeg bare er supertrøtt, eller om jeg faktisk er litt betatt.. Jeg hadde date i går. Egentlig skulle jeg til Oslo for å treffe han neste Onsdag men så tok han fly hit i går i stedenfor. Han ville bare møte meg med en gang. Jeg tror de minuttene jeg stod på flyplassen og ventet på at han skulle komme var noen av de mest nærvepirrende jeg har hatt. Han så fin ut på bildene, men jeg vet jo hvordan bilder kan juge så jeg var forberedt på det verste. Så kommen han. DEN kjekkassen! Jeg får bare lyst til å snu og rømme, og tenker med meg selv at dette kommer ALDRI til å gå bra. Han og MEG liksom.. Så kommer han bort til meg gir meg en kjempeklem og så sier han: -Fy søren du ser bare enda bedre ut i virkeligheten enn på bildene! Jeg stammer bare frem et takk det samme og lurte på om jeg egentlig hørte feil.. Ja jeg har elendig selvtilitt selv om det for mange ikke virker sånn. Jeg er vant med oppmerksomhet på nettet, men enkelte ser noe annet enn meg når de ser bildene av meg, selv om veninner har bekreftet at jeg ligner på meg selv. Vet ikke hvorfor det er sånn, men samma det.. Så vi spiste en god middag, skravlet masse og han gav meg så mange komplimenter at jeg var mer rød enn hvit de timenen vi var sammen. Det siste han sa til meg når vi sa hade var at han gleder seg masse til å være sammen med meg neste onsdag. Og jeg har fått søt sms allerede om hvor fint han hadde det sammen med meg. Jeg sitter bare her og tenker HVA SKJEDDE egentlig? Når er det jeg skal vokne opp og innså at dette bare var en drøm?? :gjeiper: Endret 22. mars 2012 av Anna.S 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #3 Skrevet 22. mars 2012 Spennende at de kommer flyvende til deg for å treffe deg fordi de MÅ bare Hvor finner du dem? Nei da, men seriøst. Beskrivelsen din minner om reaksjonen som oppstod når jeg første gang møtte han jeg dater. Og nå, 3 uker senere reiser vi på romantiske små helgeturer, langturer med motorsykkelen hans, deilig..
Gjest Anna.S Skrevet 22. mars 2012 #4 Skrevet 22. mars 2012 Nei da, men seriøst. Beskrivelsen din minner om reaksjonen som oppstod når jeg første gang møtte han jeg dater. Og nå, 3 uker senere reiser vi på romantiske små helgeturer, langturer med motorsykkelen hans, deilig.. Ååååh håper det fortsetter slik med oss også! helt borte i dag jeg gitt.. herligt! :D
Gjest Anna.S Skrevet 22. mars 2012 #5 Skrevet 22. mars 2012 Så koselig!! Nyt det Takk! Gjett om jeg gjør! Vet jo aldri når jeg vokner og innser at jeg drømmer.. :gjeiper:
Grønt blad Skrevet 22. mars 2012 #6 Skrevet 22. mars 2012 SÅ koselig! Ble i ordentlig godt humør av å lese dette! Nyt det og kos dere masse! Du drømmer ikke, dette er virkelig!
Gjest finurlig Skrevet 22. mars 2012 #8 Skrevet 22. mars 2012 Det er så koselig med slike glade tråder Håper dere får det fint i Oslo!
Steinar40 Skrevet 22. mars 2012 #10 Skrevet 22. mars 2012 Selg ikke skinnet før bjørnen er skutt, sier jeg bare. Det trengs som vanlig en fornuftig røst i all kaklinga her hehe 2
Gjest finurlig Skrevet 22. mars 2012 #11 Skrevet 22. mars 2012 Selg ikke skinnet før bjørnen er skutt, sier jeg bare. Det trengs som vanlig en fornuftig røst i all kaklinga her hehe Det tok ikke lengre tid før Steinar måtte spre sin kyniske tankegang her også..
Steinar40 Skrevet 22. mars 2012 #12 Skrevet 22. mars 2012 Det tok ikke lengre tid før Steinar måtte spre sin kyniske tankegang her også.. Jeg er mann. 1
Rainbow Skrevet 22. mars 2012 #13 Skrevet 22. mars 2012 Awww, så koselig!! Høres jo helt fantastisk ut! LYKKE TIL videre, du må nok bare innse at superkjekkasen liker nettopp DEG! :-)
Gjest finurlig Skrevet 22. mars 2012 #14 Skrevet 22. mars 2012 Jeg er mann. Som betyr at: -Du ikke kan være glad på andres vegne..? -Du klarer ikke å holde kjeft..? 2
Steinar40 Skrevet 22. mars 2012 #15 Skrevet 22. mars 2012 Som betyr at: -Du ikke kan være glad på andres vegne..? -Du klarer ikke å holde kjeft..? Som betyr at jeg ikke er kvinne
Tropic Skrevet 22. mars 2012 #16 Skrevet 22. mars 2012 Så utrolig koselig, nyt det!! Han virker bare så søt!
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #17 Skrevet 22. mars 2012 Pass på å ikke ha sex med ham, da forsvinner han med 90% sannsynlighet -.- 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #18 Skrevet 22. mars 2012 Pass på å ikke ha sex med ham, da forsvinner han med 90% sannsynlighet -.- Herregud, så tåpelig.
Gjest Anna.S Skrevet 22. mars 2012 #20 Skrevet 22. mars 2012 Tusen takk alle sammen.. Etter masse herlige sms ut over dagen innser jeg at jeg faktisk ikke drømmer! Er det mulig?? Akkuratt nå så er det verdt alle de gangene jeg har blitt avist, eller selv takket nei fordi det ikke føltes HELT rett. Det er såååå verdt å vente på det som føles 100% altså! *svever*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå