Gå til innhold

mellomblødning

Fremhevede innlegg

Gjest Trine
Skrevet

Jeg har ikke brukt p-piller siden jeg var 22, og nå er jeg 35, og de siste månedene har jeg bare fått mer og mer av mellomblødninger. Før var det bare brunt, i kveld var det rødt, og såg ut som mensblod. Og hadde jeg hatt hvit bukse på meg hadde det trolig blitt en liten flekk. Hva kan det komme av? Skal ringe legen i morgen tidlig, og bestille time. Har ikke smerter. Jeg får ta en celleprøve. Gjorde det sist for 2,5 år siden, så tiden er uansett snart inne for det, men greit å vite hva dere tror. De siste årene har jeg altid brukt kondom under sex, så tror neppe det er klamydia, men kan jo alltids ta en test. Hadde min forrige mens for 12 dager siden, så det kan jo være blødning under eggløsning...

Videoannonse
Annonse
Gjest Trine
Skrevet

Nå murrer det litt i magen, uten at det kan kalles vondt. Og så puttet jeg en tampong inn for å se hva som festet seg på den, og da var det brunlig slimete blod, og det dekket hele tampongen. Noe som trolig tyder på at blodet kommer fra livmoren, og ikke fra sjedeveggen. Jeg har sjekket litt på internett, og det er kanskje en polypp eller en cyste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...