Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når vi har sex så kjenner mannen spiraltråden godt og synes det gjør vondt da den gnager på penisen hans, og det gjør ekstra vondt jo hardere/dypere han trenger inn i meg.

Jeg vet at det går an og få klippet tråden litt, men hjelper det? Jeg tenker med tanke på at han er ganske godt utstyrt og trenger helt inn uten problem, er redd det ikke går an og få klippet den kort nok til at han ikke kjenner den... :sjenert:

Noen som har fått stusset tråden på spiralen? Hjalp det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde spiral, og kjæresten min kjente den godt. Han fikk også noen sår pga den.

Det var en av grunnene til at jeg valgte å ta ut min hormonspiral ;)

Skrevet

Mannen min kjenner også trådene veldig godt. Han er langt over gjennomsnittet utstyrt ;) det hjalp litt å klippe trådene, men han kjenner de til tider. Har hørt at det går an å brenne trådene med laser og at de da blir helt borte, men har ikke sjekket ordentlig siden jeg snart skal fjerne min uansett..

Skrevet

Har aldri hørt noen si at de får ubehag av spiralen min, men tenker at en tur til lege for å få klippet trådene hadde vært en god idé

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, har hatt god erfaring med å få legen til å klippe trådene kortere. Nå kjenner ikke kjæresten min noe særlig til trådene, i hvert fall ikke så mye at det plager ham.

Legen jeg går til sa for øvrig at det er et ganske vanlig problem. Men ta deg en tur til legen du også, så får du nok hjelp.

Skrevet

Jeg har også god erfaring med å klippe tråden så kort som mulig. "Ulempen" er at du må til gynekolog, ikke vanlig lege, når den skal ut. Liten pris å betale, synes jeg.

Her kjenner mannen den ennå til tider, men det er under f.eks spesielle stillinger eller under eggløsning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...