Gå til innhold

Bestille brudekjoler fra Kina?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet drømmekjolen min på nettet, og vil virkelig ha denne. Den lages i Kina. Er det noen som har erfarinhg med sånne ting? Kjolen blir skreddersydd etter mål. Stemmer det overends? Er det verdt å prøve? Har hørt om flere som har bestilt og vært fornøyde, men har aldri fått diskutert dette skikkelig. Det er ikke snakk om mer enn 1500kr med porto! Dermed er det ikke krise heller, men litt av det vanskelige med å bestille på netter er jo å vite om nettsiden er seriøs..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, min kjole med bestilt og sydd i Kina og jeg ble veldig fornøyd.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg har kjøpt kjole fra Kina og den er utrolig nydelig. Stoffet er flott og sømmen en perfekt. Jeg hadde ikke nølt med å gjøre det igjen.

Jeg har også bestillt selskapskjole til datteren min fra Kina og den er også helt perfekt

Skrevet

Hva heter siden? Om det er Tidebuy.com, ville jeg ikke anbefalt det. Jeg fant òg min drømmekjole på en slik nettside, og fikk meg en stor overraskelse da jeg skulle sjekke referansene. Gikk inn på FB-siden deres og det stod KUN negative ting. Folk skulle saksøke og ingenting var som forventet. Folk påstod at om de i det hele tatt FIKK varene sine, var det ekstremt dårlig kvalitet, og det lignet ikke på kjolene på bildene i det hele tatt.

Jeg sendte mail til kundeservicen, men fikk aldri noe svar(det var de også kjent for). VÆR FORSIKTIG! Du får heller ikke pengene dine igjen om du ikke er fornøyd.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble kjempefornøyd med min kinakjole. Hadde tatt mange mål som de etterspurte, og kjolen ble skreddersydd etter de målene og satt som støpt. Kostet rundt tusenlappen totalt. Skulle gjerne gitt noen blomster til de sydamene der...

Gjest Madelene1
Skrevet

Jeg bestilte fra Dinodirect (eller dino direkt?). Ble kjempe fornøyd og kjolen passet perfekt!

Den er laget i kina. Kun 700 kr :D

Skrevet

Hva heter siden? Om det er Tidebuy.com, ville jeg ikke anbefalt det. Jeg fant òg min drømmekjole på en slik nettside, og fikk meg en stor overraskelse da jeg skulle sjekke referansene. Gikk inn på FB-siden deres og det stod KUN negative ting. Folk skulle saksøke og ingenting var som forventet. Folk påstod at om de i det hele tatt FIKK varene sine, var det ekstremt dårlig kvalitet, og det lignet ikke på kjolene på bildene i det hele tatt.

Jeg sendte mail til kundeservicen, men fikk aldri noe svar(det var de også kjent for). VÆR FORSIKTIG! Du får heller ikke pengene dine igjen om du ikke er fornøyd.

Nettsiden heter www.bigweddingdress.com :)

Skrevet

Er stor forskjell ut å går, så velg en side/ebay selger med gode tilbakemeldinger.

Lurt å google litt også, speislet om det er en side. På Ebay så sjekk feeback prosenten.

Finnes mange 100 forskjellige leverandører, og noen er mer nøye enn andre. Derfor lurt å gjøre litt skikkelig research først. De fleste kan sy den samme kjolen ut i fra bildet, så er ingengrunn til at man ikke kan velge leverandør utifra kvalitet og service.

Skrevet

Jeg skulle bestille fra Tidebuy.com, hadde betalt ferdig og alt... da så jeg på kommentarene og angret skikkelig! sendte mail til dem om at jeg ville ha pengene returnert. De ga meg 90% av summen, men hadde hørt verre saker der de bare ga 10% tilbake, så jeg var "heldig". Snakket med en sydame på ebay, hun gjorde det for samme pris, hyggelig, god service og hadde sett noen av hennes kjoler og de ble alltid veldig fine... Den ble sendt igår, så er bare spent på å se den når den endelig kommer! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...