AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #41 Del Skrevet 21. mars 2012 vi har alle noen ganger lyst til å rømme fra alt, kjæreste, venner, familie, skole, jobb... ta deg heller en liten storbytur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
belle_ Skrevet 21. mars 2012 #42 Del Skrevet 21. mars 2012 jepp! men om to dager uten drikke = kolapse, vil da fire dager med 1 liter fordelt utover de dagene føle til kollaps? Neppe, siden poenget er at man ikke skal drikke noe som helst. At man ikke har noe veske i kroppen. Men dog, vil jeg ikke anbefale det til noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #43 Del Skrevet 21. mars 2012 takk for hjelp.. ingen skjønner vist, men takk... er bare så lei av å føle meg som ett null... dra hjem fra skolen gråtende, sovne inn gråtende, angst for fremtiden, har mistet matlysten osv.. men det blir vell bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøvott Skrevet 21. mars 2012 #44 Del Skrevet 21. mars 2012 men det blir vell bedre Klart det blir! Og hvis ikke, så er det ingen skam å be om henvisning til psykolog. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stronger Skrevet 21. mars 2012 #45 Del Skrevet 21. mars 2012 kort sagt: har problemer med skole, familie, venner og meg selv.. må bare komme meg vekk, og få se om folk hadde brydd seg om jeg havna på sykehus... Tror de fleste har vært innom den tanken en eller annen gang.. Man trenger bekreftelse på at noen faktisk bryr seg! Kan ærlig si at jeg selv også har "ønsket" at noe skulle skje med meg sånn at andre skulle få øynene opp og bry seg om at jeg ikke har det så bra.. Mange ganger sliter man på innsiden, og får ikke den samme støtten som dersom det er noe på "utsiden" som er galt, et beinbrudd eller kollaps osv.. Sånn tanker kan komme når man er langt nede, men det er ikke riktig å realisere sånne tanker! Ta en dag av gangen, og gjør det som trengs for at du skal få det bedre. Jeg ser at det er vanskelig og ta kontakt med noen, feks fastlegen, men det er ikke en dum ting å gjøre! Både helsesøster, fastlege og andre personer får sånne henvendelser hver uke! Det er kun det første skrittet som er vanskelig å ta.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elizane Skrevet 21. mars 2012 #46 Del Skrevet 21. mars 2012 takk for hjelp.. ingen skjønner vist, men takk... er bare så lei av å føle meg som ett null... dra hjem fra skolen gråtende, sovne inn gråtende, angst for fremtiden, har mistet matlysten osv.. men det blir vell bedre Nå undervurderer du oss fælt. Vi som har levd noen år mer enn deg har som oftest på en eller annen måte vært igjennom perioder hvor ting har vært for jævlig. Livet er jo ikke bare en dans på roser. Men løsningen er ikke det du spør om hjelp til å oppnå. Om du hadde oppnådd å bli lagt inn på sykehus ved hjelp av en idiotmetode, kan du være helt sikker på at du ikke hadde fått hjelp til det du trenger. Slik hjelp får du andre steder. Få en time hos fastlegen din i første omgang og fortell ærlig hva som plager deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #47 Del Skrevet 21. mars 2012 takk for hjelp.. ingen skjønner vist, men takk... er bare så lei av å føle meg som ett null... dra hjem fra skolen gråtende, sovne inn gråtende, angst for fremtiden, har mistet matlysten osv.. men det blir vell bedre Jeg tror jeg har hatt det litt som deg. Jeg faket anoreksi og ble innlagt fordi jeg ville på sykehus. Oppholdet gjorde at jeg fikk anoreksi på ordentlig. Etterfulgt av mye angst og depresjon. Er frisk nå, men skulle ønske at jeg heller gikk til psykolog i utgangspunktet. Mistet hele ungdomstiden min. Gå til legen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 21. mars 2012 #48 Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) Kjære Ts Jeg stenger denne tråden nå og vil gjerne formidle telefonnummeret til Mental Helse, telefonnummeret dit er 116 123. Telefonen er døgnåpen. Du kan også bruke internettsida http://www.sidetmedord.no/ Der treffer du mennesker som du kan prate med og få råd av. Lykke til. Tråden stenges. Mvh Yvonne (mod) Endret 21. mars 2012 av Yvonne 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg