Gå til innhold

hvordan havne på sykehus?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

kommer så klart ikke til å hoppe utforen bil osv, som sagt på starten, kunn om det er noe som er mulig å gjøre, som å kutte vann, fiber eller noe slikt?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dropper du å drikke noe som helst på to dager kollapser du.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer så klart ikke til å hoppe utforen bil osv, som sagt på starten, kunn om det er noe som er mulig å gjøre, som å kutte vann, fiber eller noe slikt?!

Om du i det hele tatt vurderer noe slikt bør du ta deg en prat med en psykolog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dropper du å drikke noe som helst på to dager kollapser du.

usikker på dette du... jeg prøvde en gang på en demonstrajon på å ikke bli med på hytta.. drakk bare to kopper kaffe, og en halvliter brus på to døgn, og jeg kolapset ikke! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

usikker på dette du... jeg prøvde en gang på en demonstrajon på å ikke bli med på hytta.. drakk bare to kopper kaffe, og en halvliter brus på to døgn, og jeg kolapset ikke! :sukk:

Ja, men du drakk jo?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, anbefaler deg på det sterkeste å ta kontakt med fastlegen din og fortelle det du skriver her. Da skal du få hjelp! :klemmer:

(håper tråden slettes, man vet aldri hvem som kommer over slike tråder og faktisk bruker disse "tipsene")

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drikke deg far sans go sampling go haven på pumping? Anbefaler det dog ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men du drakk jo?

jepp! men om to dager uten drikke = kolapse, vil da fire dager med 1 liter fordelt utover de dagene føle til kollaps?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engelsk retteprogram på pc'en.. mente "drikke deg fra sans og samling"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marenh

herregud, hvis det ikke er noe galt med deg (utenom det åpenbare faktum at du frivillig vil skade deg selv for å komme på sykehus) så la nå samfunnet slippe og betale for din dumskap, og gi den plassen til en som faktisk er syk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er syk, men må komme meg på sykehus for å få fortalt om hvorfor jeg gjorde dette... tørr rett og slett ikke gå til lege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS - det er tydelig at du trenger hjelp med noe. Men en akuttindleggelse på sykehus vil nok ikke løse noen ting, og du må ta tak i det virkelige problemet, fremfor å pådrage deg unødvendige somatiske lidelser. Snakk med lege eller legevakt, hvis du trenger å snakke med fagfolk. Eventuelt kan du jo skrive her hva som er det underliggende problemet, så kanskje vi kan hjelpe deg.

Til dere andre: Å give konkrete råd om hvorledes man kan påføre seg selv tilstander som fører til indleggelse, er både uetisk og potensielt farlig. Alvorlig dehydrering kan være meget farlig, og kan få langvarige og alvorlige konsekvenser. Jeg synes absoludt ikke man skal oppmuntre til noe som helst i denne saken udover å få kortene lagt på bordet, så vi kan give råd som FAKTISK hjelper.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er syk, men må komme meg på sykehus for å få fortalt om hvorfor jeg gjorde dette... tørr rett og slett ikke gå til lege

Det er ikke noen automatikk i at du får frem dette "noe" når du bliver indlagt for noe andet.

Snakk med noen du stoler på, så du kan få hjelp til å finde adekvate tiltak, eller formidle riktig informasjon til legen din.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kort sagt: har problemer med skole, familie, venner og meg selv.. må bare komme meg vekk, og få se om folk hadde brydd seg om jeg havna på sykehus...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usmakelig innlegg,tenk på alle som er innlagt på sykehuset.Mennesker med ulike sjebner som helst ville ha vært foruten sykehuset..

Latterligste innlegget jeg har lest på lenge..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kort sagt: har problemer med skole, familie, venner og meg selv.. må bare komme meg vekk, og få se om folk hadde brydd seg om jeg havna på sykehus...

hardt liv.. svaret er vertfall ikke å bli dehydrert som du skriver i flere tråder. Du får ta deg e liten pause fra alt, skulk et par dager på skole, skru av telefonen.. fokuser på deg å hva som får deg til å føle deg bra. Alle sliter med skole,familie osv en gang i livet, det blir bedre :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

kort sagt: har problemer med skole, familie, venner og meg selv.. må bare komme meg vekk, og få se om folk hadde brydd seg om jeg havna på sykehus...

Du retter skytset mot helt feil sted. Jeg har en bror som har vært syk i sju måneder, og blir gang på gang avvist når fastlegen vil legge ham inn (lang historie). Det er faktisk folk som trenger sykehusinnleggelse. Du burde oppsøke en psykolog. Det kommer ingenting ut av dette "eksperimentet" ditt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kort sagt: har problemer med skole, familie, venner og meg selv.. må bare komme meg vekk, og få se om folk hadde brydd seg om jeg havna på sykehus...

En dag hadde du bo kommet ut av sykehuset og du måtte ha facet de rundt deg...Ta tak i problemet på andre møter.Å påføre seg selv skade kan gjøre mer skade enn det at du har problemer med mennesker rundt deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kort sagt: har problemer med skole, familie, venner og meg selv.. må bare komme meg vekk, og få se om folk hadde brydd seg om jeg havna på sykehus...

Det synes jeg er en dårlig strategi.

Jeg ved ikke hva slags problemer du har med dine omgivelser, men du trenger tydeligvis å snakke med noen som kan hjelpe deg å sortere følelser og reaksjonsmønstre, og hjelpe deg til å takle situasjoner og relasjoner.

Hvorfor kan du ikke snakke med legen din om dette? Det er en helt ærlig sak å trenge henvisning til adekvat hjelp, og det er ingen ting å skamme seg over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stronger

jeg er syk, men må komme meg på sykehus for å få fortalt om hvorfor jeg gjorde dette... tørr rett og slett ikke gå til lege

Du kan ringe Mental Helse sin hjelpetelefon på tlf: 116 123. Hjelpetelefonen er et døgnåpent tilbud for alle mennesker, uansett alder. Linjene er åpne 24 timer i døgnet, 365 dager i året. Det er gratis å ringe.

Bekymringstelefonen Voksne for Barn: 810 03 940

En telefontjenest for voksne som har bekymringer eller

spørsmål om barn og unge. Åpent alle hverdager.

Mental Helses hjelpetelefon: 116 123

Trenger du noen å snakke med? Noen som har tid til lytte,

noen som kan gi deg råd og informasjon? Hjelpetelefonen er

et døgnåpent tilbud.

Rådgivning om spiseforstyrrelser: 948 17 818

Har du eller er du i ferd med å utvikle en spiseforstyrrelse? Bekymret? Står du nær noen som sliter med sitt forhold til mat, vekt og kropp? Ta kontak!

www.nettros.no

http://www.ung.no/hjelp/1709_Oversikt_over_gode_hjelpetjenester.html

LYKKE TIL!!!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...