AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #1 Del Skrevet 21. mars 2012 ja, høres dumt ut, men jeg lurer. hvordan kan jeg havne på sykehus? er villig til å gjør hva som helst, utenat å brekke foten min med vilje, stikke en gaffel i magen osv, dere skjønner!! er det noen syksom man bevist kan pådra seg? har ca en mnd på meg, og ja, dette er noe jeg MÅ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #2 Del Skrevet 21. mars 2012 Hvis du slutter å spise havner du nok på sykehus etter hvert. Hvor smart det er, er en annen sak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #3 Del Skrevet 21. mars 2012 Skal du tvangsgiftes i hjemlandet ila påskeferien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #4 Del Skrevet 21. mars 2012 Enkelt. Ring legen din og fortell akkurat dette som du skriver her, så blir du nok innlagt. På psyk. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #5 Del Skrevet 21. mars 2012 flere forslag? om jeg ikke drikker vann, eller noe væske, kan jeg havne dær da? uttørke organenene mine eller noe? eller vil det gå bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #6 Del Skrevet 21. mars 2012 Og hvorfor må du legges inn på sykehus innen én måned? Unnskyld, men du høres helt forstyrret ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #7 Del Skrevet 21. mars 2012 hvor lenge har du lyst til å ligge på sykehuset da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #8 Del Skrevet 21. mars 2012 Jeg vet om en idiotsikker måte å havne på sykehus på, men til gjengjeld er den også livsfarlig dersom du venter for lenge med den. At på til havner du på akuttpsykiatrisk etter å ha vært på sykehuset. Er du ikke gal fra før blir du det når du er der. Ut over det er det bare de vanlige måtene. Kaste seg i vannet og vente på at man fryser halvt i hjel og håpe at noen finner en før det er for sent og ringer til 113. Eventuelt gå ut foran en bil og håpe man overlever. Uansett, bare idiotisk og tåpelig. Hvis du frykter noe eller noen er det bedre å enten rømme eller oppsøke hjelp. Det finnes alltids krisesentre i din kommune. Være seg du er voksen eller ikke er blitt det ennå er de åpne og til for å ta deg i mot når du føler deg utrygg i ditt hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøvott Skrevet 21. mars 2012 #9 Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) Å prøve å pådra deg sykdom eller skade for å få komme på sykehus er en veldig, veldig dårlig ide jeg håper du legger fra deg først som sist. Er du veldig desperat, dra ned på legevakta og si du kommer til å ta livet av deg om de ikke legger deg inn, skulle gi deg et lite (p)sykehusopphold om du er heldig. Endret 21. mars 2012 av Snøvott 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eriden Skrevet 21. mars 2012 #10 Del Skrevet 21. mars 2012 Bli gravid, pådra deg lungebetennelse.. er mange muligheter. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #11 Del Skrevet 21. mars 2012 havner man på sykehus av lungebetennelse? ) haha, slapp av, skal ikke dø.. to dager hadde vært fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 21. mars 2012 #12 Del Skrevet 21. mars 2012 hva skal du på sykehuset å gjøre? ta en snakk med legen din og du farer inn på lukket psykisk avdeling. si du føler du er en trussel for deg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #13 Del Skrevet 21. mars 2012 havner man på sykehus av lungebetennelse? ) haha, slapp av, skal ikke dø.. to dager hadde vært fint! "Hadde vært fint"? Du kan virkelig ikke være helt god! HVORFOR vil du legges inn på sykehus?? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #14 Del Skrevet 21. mars 2012 pådra deg litt anoreksi så blir du vel innlagt og tvangsfora noen dager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stronger Skrevet 21. mars 2012 #15 Del Skrevet 21. mars 2012 Hvorfor i alle dager "må" du inn på sykehuset?? To dager på hotell er også fint..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cornflake_girl Skrevet 21. mars 2012 #16 Del Skrevet 21. mars 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #17 Del Skrevet 21. mars 2012 fordi jeg må vekk i fra alt. Går det å unngå å drikke vann? eller ikke spise noe med fiber i? er det ikke no sånt som vil funke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøvott Skrevet 21. mars 2012 #18 Del Skrevet 21. mars 2012 si du føler du er en trussel for deg selv. Problemfritt, helt til man vil ut igjen.. "Nei, nei, jeg er ikke gal, skjønner dere! Jeg bare lot som så jeg kunne få være på sykehus i noen dager." 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elizane Skrevet 21. mars 2012 #19 Del Skrevet 21. mars 2012 Syns dette er et upassende innlegg i dette underforumet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 21. mars 2012 #20 Del Skrevet 21. mars 2012 Denne tråden bør stenges, TS kan finne på å bruke noen av "rådene".. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg